czwartek, sierpnia 25, 2011

Termoaktywny duet dla dłoni. MarionSPA peeling+kremowe serum

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, sierpnia 25, 2011
W drogerii w której kupiłam balsam z Ziai było mnóstwo masek, maseczek, peelingów w saszetkach i trudno było się zdecydować, ale zachęcona pozytywnymi recenzjami z Youtube i blogów chciałam spróbować czegoś z MarionSPA. Padło na peeling z serum do rąk. Była również wersja do stóp i teraz żałuję, że również jej nie kupiłam.

Są to 2 kroki: najpierw wykonujemy peeling dłoni . Peeling zawiera łupiny orzecha. Nakładamy go na mokre dłonie i wcieramy ok 5minut. Pięknie pachnie, korzennie, wyczuwam cynamon, zapach kojarzy mi się ze świętami, dlatego z pewnością idealnie sprawdzi się zimą.  Po chwili czujemy ciepło-to dzięki kompleksowi rogrzewającemu. Następnie zmywamy peeling i nakładamy serum, a potem czekamy aż się wchłonie. Serum wydaje się troche tłuste i ciężko się wmasowuje, ale wystarczy 2 min i na dłoniach nie ma po nim śladu.

Efekt: skóra dłoni jest zdecydowanie bardziej miękka i nawilżona, pięknie pachnie.Zniknęły  mi wszystkie suche skórki jakie miałam . Zobaczymy czy efekt utrzyma się również przez następne dni. Cena to 2,50 za taką saszetkę. Spokojnie starczy na 2 razy. Jeśli nie zapomnę przy najbliższej okazji kupię również tę wersję do stóp.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos