czwartek, czerwca 27, 2013

Spore zakupy czerwcowe: kosmetyczne i ubraniowe

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, czerwca 27, 2013
Cześć dziewczyny! Witajcie po dość długiej nieobecności. Nie było mnie tu prawie miesiąc. Teraz jednak wracam i myślę, że posty będą pojawiały się już regularnie. Dziś chcę pokazać Wam swoje czerwcowe zdobycze. Jest tego dość sporo- to wina wszędzie trwających wyprzedaży...Nie przedłużając zacznę od części kosmetycznej:




Z Biedronkowej gazetki urodowej upolowałam Lip Tint z Bell (6,99zł) oprócz tego kosmetyczkę (9,99zł brak zdjęcia) i dezodorant Garnier w sprayu (6,49zł brak zdjęcia). Capnęłam też balsam Oeparol do ust o zapachu mango o zawrotnej cenie 3,29zł.

W Rossmanie zaopatrzyłam się w puder prasowany Maybelline Affinitone  w odcieniu 24 (puder transparentny z Essence poszedł w odstawkę...), mini balsam brazujący Cztery Pory Roku (przeceniony z 3,99zł na szalone 1,59), serum do biustu Perfecta (słyszałam o nim sporo pochlebnych opinii, a w CND kosztował nieco ponad 7zł) oraz zapach Puma Sync (kupowałam jakiś miesiąc temu i kosztował wtedy około 50zł-mój absolutnie ulubiony, nowy letni zapach!)

W Hebe przy okazji promocji -40% na Boujrois (oj, było to już jakiś czas temu...) kupiłam podkład 123. Nie wiem co się stało, ale mój poprzedni Rimmel Match Perfection zaczął wyglądać jakoś dziwnie i nieładnie na twarzy. Ten podkład kosztował bo obniżce 30zł.

Jeśli chodzi o zakupy ciuchowo-dodatkowe to najwięcej rzeczy wybrałam sobie w Sinsay (polecam ten sklep, choć podobno przeznaczony jest dla nastolatek, a ja nią już dawno nie jestem...Jest naprawdę spory wybór i przyjazne ceny) :


Biała koszula 39,99 z 59,99zł.
Koszulka z serduszkiem 14,99zł
Bluzeczka z kołnierzykiem w zebry z baskinką 29,99zł z 59,99zł
Pasek 9,99 z 19,99zł
Torebka 7,99 z 14,99zł

W H&M kupiłam sweterek w paski:

Dział dziecięcy ;) 30zł

A będąc dziś w Divie wybrałam zestaw kolczyków (od dawna marzyły mi się takie piórka) za szaloną cenę 6zł przecenione z 38zł!:

Od jakiegoś czasu w Yes mają promocję, która dotyczy bransoletek do charmsów. Obecnie możecie kupić 2 w cenie 1. Z siostrą zdecydowałyśmy się na skórzane bransoletki i za dwie zapłaciłyśmy 49zł:

Ja wybrałam sobie taki ciemny brąz i doczepiłam do niej swoją wisienkę. Na ręce bransoletka wygląda korzystniej.

I to już wszystkie moje czerwcowe zakupy. Uważam, że i tak jest ich dość sporo! A Wam co udało się znaleźć na letnich wyprzedażach? :)

11 komentarze:

Chere on 27 czerwca 2013 18:00 pisze...

Lubie podkład z Boujrois 123 ale wolę revlon colorstay ;)

nika88 on 27 czerwca 2013 19:22 pisze...

Ja też skorzystałam z wyprzedaży w H&M. :) Kupiłam dwie bluzki. :)

kamila.magdalenaa on 27 czerwca 2013 22:45 pisze...

Też kupiłam ten lip tint w biedronce:)

Anonimowy pisze...

U nas całkiem niedawno otworzyli Sinsay, poczekam do końca lata i wtedy pójdę na większe zakupy - jak już nie będę nosić tego ogromniastego brzuszka :P

karodos.pl on 28 czerwca 2013 09:30 pisze...

Gratuluję fajnych zakupów:)

Lady In Purplee on 28 czerwca 2013 12:48 pisze...

W zupełności się zgadzam co do Sinsay ;)

ZMIENIONYRYTM on 28 czerwca 2013 16:59 pisze...

Mam ten puder, średniaczek taki :) Ja z wyprzedaży jeszcze nie korzystałam.

Ja on 28 czerwca 2013 17:26 pisze...

Cieszę się,że wróciłaś ;)

FaleFalki on 28 czerwca 2013 17:33 pisze...

Bardzo lubię ten podkład 123 Perfect. Wygląda na buzi bardzo naturalnie ;)

Paulina on 28 czerwca 2013 20:29 pisze...

Ja też polubiłam Sinsay, choć naście lat już dawno za mną:)

Anonimowy pisze...

Cudowny jest ten zestaw kolczyków :) Chcę taki mieć :))


W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos