niedziela, czerwca 30, 2013

Ziaja- naturalna, oliwkowa odżywka do włosów, codzienna pielęgnacja

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, czerwca 30, 2013
Produkt ten trafił w moje ręce podczas mojej pierwszej wizyty w firmowym sklepie Ziaja. Za radą pani sprzedawczyni wybrałam oliwkową wersję odżywki. Chciałam coś, co nada się do moich może nie zniszczonych, ale suchych na końcach włosów. Czy produkt się u mnie sprawdził? Zapraszam na krótką recenzję!



OPAKOWANIE: zielona, bardzo prosta buteleczka 

ZAPACH: przyjemny, ale lekko chemiczny. Mimo wszystko wolę taki, bo za zapachem prawdziwych oliwek nie przepadam.

POJEMNOŚĆ: 200ml

CENA: 5,50 albo 5,80. Dokładnie już nie pamiętam.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Regenerująca odżywka do każdego rodzaju włosów potrzebujących odnowy, szczególnie suchych, łamliwych, po zabiegach fryzjerskich. Zawiera olej oliwkowy i prowitaminę B5- substancje uznane za bardzo efektywne w pielęgnacji skóry i włosów. Nie obciąża włosów.

- regeneruje naruszoną strukturę włosów
-zapewnia im efekt kondycjonujący na całej długości
-redukuje elektryzowania i ułatwia rozczesywania
-zapewnia włosom naturalną gładkość, miękkość i blask

MOJA OPINIA O PRODUKCIE:  Odżywkę tą nakładam mniej więcej od połowy długości włosów przy każdym myciu (czyli co 2 dni). Konsystencja jest jak najbardziej ok. Nie spływa z włosów. Jej działanie jest wygładzające i lekko nawilżające. Faktycznie ułatwia rozczesywanie. Nie jest to na pewno jakiś efekt WOW. Do codziennej pielęgnacji jak najbardziej ok, ale raz na jakiś czas lepiej zaaplikować jakąś bardziej odżywczą i bogatą maskę. Jeśli chodzi o wydajność to odżywka wystarcza na około 2msc przy codziennym stosowaniu (tak jak mówiłam nie nakładam jej jednak na całe włosy). 

Czy polecam? Dla zdrowych i mało wymagających włosów tak. Dla włosów zniszczonych będzie jednak za słaba.

Lubicie serię Ziaja do włosów? Jakie produkty możecie mi polecić?


7 komentarze:

Kaprysek on 30 czerwca 2013 16:04 pisze...

Ja z tej odżywki nie byłam zadowolona, ale lubiłam oliwkowy szampon ;)

Dagusia on 30 czerwca 2013 18:45 pisze...

nie miałam odżywki nigdy żadnej z Ziaji ;(

Lady In Purplee on 30 czerwca 2013 20:45 pisze...

Takie średniaczki to do OMO są dobre :)

Naomi on 30 czerwca 2013 21:04 pisze...

Miałam tą odżywkę i byłam bardzo zadowolona. ;)

PureMorning on 1 lipca 2013 10:54 pisze...

Nie używałam jeszcze tej odżywki.

Czarne Espresso on 1 lipca 2013 15:06 pisze...

Ja ją miałam, ale z tego co pamiętam nie byłam zachwycona...

ZMIENIONYRYTM on 2 lipca 2013 19:44 pisze...

Ja mam z Ziaji do włosów zniszczonych chyba i w sumie nic nie robi. Włosy dobrze się rozczesują, ale też nie super.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos