wtorek, marca 06, 2012

Calcium Pantothenicum. Wrażenia po miesięcznym stosowaniu.

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, marca 06, 2012
Skończyłam właśnie drugie opakowanie CP. Łykałam go dwa razy dziennie po dwie tabletki, więc  opakowania starczyły mi na miesiąc stosowania.
Dziś przyszedł czas na krótkie podsumowanie.
źródło:elixirzdrowia.pl
Jeśli chodzi o działanie, to na pewno rezultaty widać gołym okiem, wystarczy, że spojrzę na włosy: przede wszystkim  urosły (może jakieś 2 cm), ale uważam, że to sporo w miesiąc czasu. Są również mocniejsze: nie łamią się tak i nie wypadają (wiadomo, kilka włosów zawsze przy myciu wyleci, ale nie są to już całe kłębki...).
Z paznokciami niestety sobie nie poradził, ale to zupełnie inna historia, bo jak wiecie z moimi paznokciami sobie nic nie radzi.
Są zdrowe i mocne, ale rozdwajają na potęgę, Dopiero co zaczęłam stosować odżywkę Eveline 8w1, może chociaż ona okaże się strzałem w dziesiątkę. Stosuję ją dopiero tydzień, ale już zauważyłam, że miejsca rozdwojenia paznokcia ( nie wiem czy napisałam to po polsku :)) są zdecydowanie mniej widoczne. A kolor i kolejne warstwy odżywki sprawiają, że paznokcie prezentują się naturalne i zdrowo.

Od poniedziałku zaczynam kolejne opakowanie CP, sprawdza się u mnie lepiej niż wszystkie Skrzypovity, Skrzypy itd.

A Wy dziewczyny stosowałyście już CP? jak rezultaty? :)

18 komentarze:

Bellitkaa on 6 marca 2012 10:31 pisze...

Ja używam teraz i jestem zadowolona :)

procentova on 6 marca 2012 10:35 pisze...

Mam zamiar brać CP w najbliższej przyszłości, tylko muszę wykończyć Mega Krzem i zrobić sobie tygodniową przerwę.
Planuję brać jeszcze tran, bo pamiętam, że szybko mi po nim włosy urosły.
Więc będę brać to i to :)

aSHa on 6 marca 2012 11:23 pisze...

też mam zamiar kiedyś go łykać, ale na razie kończę Vitapil :)

Dagusia on 6 marca 2012 12:08 pisze...

nawet nie wiedziałam, że są takie tabletki :) muszę zakupić skoro tak działają na włosy :)

Kaprysek on 6 marca 2012 13:43 pisze...

Ja regularnie stosuje belissa cera ponieważ mam, a raczej miałam straszny problem z trądzikiem. Dodatkowo zażywam witaminę B i nie mam problemów z paznokciami ani włosami ;)

Kolorowy Pieprz on 6 marca 2012 13:51 pisze...

łooo 2 cm? to nieźle w porownaniu ze standardowym centymetrem!

Anonimowy pisze...

Ja jeszcze nie stosowałam takich tabletek,kiedyś skrzypovita ale nie dobrze mi po nich było i odstawiłam:)

Karola on 6 marca 2012 14:27 pisze...

Muszę kupić dużo o nich już czytałam:)

chodzpomalujmojswiat on 6 marca 2012 15:29 pisze...

kolorowy pieprz : 2cm tak pi razy oko, cieżko mi dokładnie zmierzyć te moje kłaki, ale różnica w długości jest widoczna :)

Yumi :) on 6 marca 2012 18:52 pisze...

Jaka jest cena tego cudeńka? Może faktycznie warto by zainwestować w coś, co zapobiegnie wypadaniu moich kłaków, bo niestety chociaż nie są złe jeśli chodzi o wygląd, to sypią się skubaniutkie...
Na Eveline 8 w 1 też się czaję, już nawet znalazłam sklep, w którym ją namierzyłam :D

chodzpomalujmojswiat on 6 marca 2012 18:56 pisze...

Yumi: 50 tabletek kosztuje ok 6zł. Na miesiąc potrzebne są dwa, jeśli będziemy przyjmować je po dwie, dwa razy dziennie :)

chodzpomalujmojswiat on 6 marca 2012 18:57 pisze...

*dwa opakowania oczywiście, zapomniałam dodać :)

Paubia on 6 marca 2012 19:03 pisze...

Jeśli ma działanie na włosy to całkiem możliwe, że go nabędę.

Unknown on 6 marca 2012 19:04 pisze...

nie stosowałam, ale mnie zainteresowałaś:>
ostatnio łykałam revalid (dwa miesiące) bo strasznie mi włosy wypadały:/ niby trzeba stosować trzy miesiące, ale już nie było ich nigdzie w aptece- zresztą 50zł co miesiąc to też nie mało:/ teraz mam belisse, ale jakoś ciężko nam idzie;)

http://shpcdream.blogspot.com/

Gośka on 10 marca 2012 14:34 pisze...

Ja go łykałam i byłam zachwycona. Włosy mniej wypadały i dużo szybciej rosły. I paznokcie mi się wzmocniły :)

mysia m on 4 czerwca 2012 16:43 pisze...

Cp to rzecz niezwykła, taki tani, a taki skuteczny. Że też, kurcze, wciąż biorę coś innego i nie mogę go wypróbować :D

U mnie na porost najlepiej działał Vitapil. Skrzypovita i Beliassa,że tak przyziemnie się wyrażę - do bani. Natomiast teraz pochłaniam Merz Special, dzień 4rty , więc jeszcze bez efektów. Wcześniej regularnie popijałam drożdże, więc spokojnie mogę je polecić w kuracji włosowo-paznokciowej.

Serdecznie zapraszam na Kokardkę :)
kokardka-mysi.blogspot.com

karo on 1 września 2012 20:28 pisze...

działa! biorę od jakiegoś czasu wczesniej włosy leciały mimo suplementow i innych a teraz wypada ich polowe mniej ;)

Aleksandrowa on 5 listopada 2012 07:37 pisze...

Ja właśnie lecę do apteki :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos