sobota, marca 03, 2012

TAG: 7 urodowych grzechów głównych

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, marca 03, 2012
źródło:beauty.msn.co.nz


7 URODOWYCH GRZECHÓW GŁÓWNYCH

Ponieważ z ciekawością przeczytałam ten TAG u zoili, czuję się zobligowana, by również wziąć w nim udział :)

1. Chciwość: Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.

Tak naprawdę nie kupuję bardzo drogich kosmetyków, szukam tych tańszych, ale równie skutecznych. Najwięcej pieniędzy wydałam na pewno na perfumy: Baby Doll YSL. Najtańszy kosmetyk jaki posiadam to zapewne maseczki w saszetkach.

 2. Gniew: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawidzę wszystkich kosmetyków na których jest napisane : DZIAŁANIE 24h, 18h, 48h....
Cudów nie ma, a zachwalenie, że kosmetyk daje świeżość przez 48h to naprawdę lekka przesada.

Ostatnio uwielbiam podkład Catrice, kawowe masło Joanna i Pumę Flowing

Pamiętam, że kiedyś był szał na roll on wyszczuplający z Garniera (w takim żółtym opakowaniu, w formie masującej kulki), za każdym razem jak szłam po niego do Natury półka świeciła pustkami... aż w końcu zupełnie zrezygnowałam z kupna.

3. Obżarstwo: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Ostatnio masło kawowe z Joanny: pachnie jak krem do tortów.

4. Lenistwo: Których produktów nie używasz z lenistwa?

Jestem strasznie niesystematyczna. Nie lubię bardzo smarować się balsamami. 

5. Duma: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Podkład, róż i tusz :) dodatkowo jakiś ładny zapach.

 6. Pożądanie: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Atrybuty wewnętrzne stawiam wyżej, niż te zewnętrzne, ale fajnie jak mężczyzna ładnie pachnie :)

 7. Zazdrość: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów? 

Uwielbiam dostawać wszelkie prezenty, więc w zasadzie nie wiem czy mogę tu napisać o jakimś określonym kosmetyku.

 A teraz czas na Was dziewczyny! Zapraszam do zabawy :)




2 komentarze:

Dusiołek on 3 marca 2012 16:18 pisze...

Ja uwielbiam za to dostawać perfumy, ale muszę wcześniej zaznaczyć jakie najbardziej lubię. Dlatego większość moich znajomych zna mój perfumowy gust, aż za dobrze. ;)

sauria80world on 4 marca 2012 14:33 pisze...

też nie wierzę kosmetykom o długotrwałym zastosowaniu, zresztą jak się o nim przekonać? nie myć się przez dobę? ;/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos