czwartek, marca 29, 2012

Wy pytacie ja odpowiadam. Odpowiedzi na Wasze pytania.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, marca 29, 2012
Kilka dni temu na blogu pojawił się post 100 pytań do..., dziś czas na odpowiedzi. Mam nadzieję, że będziecie nimi usatysfakcjonowane, żałuję tylko, że pojawiło się ich tak mało... ale nie o tym jest ten post, zaczynam więc :)

Jak wpłynęło na Twoje życie prowadzenie bloga? 
 Prowadzenie bloga, to taka moja mała pasja, w zasadzie nikt z moich bliskich oprócz siostry i chłopaka o niej nie wie. Myślę, że moje życie jakoś szczególnie nie uległo zmianie, no pomijając fakt, że więcej czasu spędzam przed laptopem :)

Czy chciałaś z niego zrezygnować?

Było już kilka takich momentów, mój blog nie jest jakoś bardzo popularny, nie mam wielu wejść ani komentarzy, ale lubię to robić zarówno dla siebie jak i dla Was :)

 Czemu postanowiłaś założyć bloga ?
 Mój pierwszy blog kosmetyczny miałam na pingerze, ale jakoś szybko go zawiesiłam, nie potrafiłam się tam odnaleźć, nie przyjął się w tamtejszej blogosferze.
Potem wciągnęłam się w blogspot: czytałam, śledziłam, dowiadywałam mnóstwa rzeczy, aż w końcu przyszedł ten czas, że założyłam własnego bloga.

lubisz blogować?

Bardzo lubię. Uwielbiam ten moment w ciągu dnia, kiedy siadam przed laptopem z kubkiem kawy i  czytam Wasze blogi :)

 
ulubiona marka kosmetyczna ?

Z polskich na pewno Ziaja: mają naprawdę fajne, niedrogie produkty. 

Kosmetyk, który musi być w Twojej kosmetyczce to...?
 Jeśli chodzi o kosmetyk pielęgnacyjny to na pewno dezodorant: bo muszę się czuć świeżo i pewnie. A z kosmetyków kolorowych, to myślę, że mimo wszystko podkład .Wyrównuje koloryt i twarz wygląda od razu o niebo lepiej :)

Opowiedz coś o sobie, czym się zajmujesz? 
Jestem na piątym roku studiów, kierunek: filologia rosyjska. Tak więc jak wszystko dobrze pójdzie w lipcu będę panią filolożką.

Co Ci sprawia przyjemność?
Lubię bardzo czytać, podróżować,gotować wspólnie z chłopakiem, podróżować, buszować po SH, tańczyć, śpiewać KARAOKE (choć nie umiem :)) , wspinać się po górach i wiele innych rzeczy :)

Czy jesteś kosmetykomaniaczką ?
Wydaje mi się że nie, kupuję kosmetyki dość rzadko, więcej posiadam z wymian, konkursów. Mam tylko jeden podkład, róż, korektor, nowe kupuję dopiero kiedy się skończą. Jedyne moje kosmetykoholiczne uzależnienie to lakiery do paznokci: kupuję ich sporo a potem większość i tak leży nieużywana...
  
A na koniec mały bonus: tak wyglądam ( aaale włosy mam już trochę dłuższe :))

5 komentarze:

O. on 29 marca 2012 18:04 pisze...

fajne odpowoedzi:) tzn sporo sie dowiedzialam o Tobie.


ciekawy blog



zapraszam:*

Kaprysek on 29 marca 2012 20:03 pisze...

OO miło Cię poznać ;))

Unknown on 29 marca 2012 23:43 pisze...

fajnie Cię poznać :) ale zdjęcie bardzo pozytywne pięknie wyglądasz:)

Anonimowy pisze...

Też lubię buszować po SH:D

sauria80world on 30 marca 2012 20:31 pisze...

jaka modeleczka ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos