poniedziałek, marca 26, 2012

Poniedziałkowe podsumowanie tygodnia.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, marca 26, 2012
Dzisiejszy post z pewnością będzie trochę nieskładny, ale chcę Wam napisać o kilku sprawach :)

Po pierwsze korzystając z pięknej weekendowej pogody wybraliśmy się wczoraj z chłopakiem do Sobótki by zdobyć Ślężę. Góra do wielkich nie należy, jednak ja leń (straszny leń) w swoim życiu ruchu za wiele nie mam (szkoda, że na studiach mgr nie ma już wf-u :(). Dlatego 3 godzinna wspinaczka (tzn wejście na górę i zejście z niej) zaowocowało dziś zakwasami (ależ ich dawno nie miałam :)).
Uważam, że to była bardzo udana i wreszcie choć trochę aktywna niedziela, dlatego postanowiliśmy w weekendy zacząć trochę zwiedzać i "podróżować " :)

Po drugie : mija około dwóch tygodni kuracji paznokciowej odżywką Eveline i muszę przyznać, że efekty są naprawdę widocznie. Paznokcie nie rozdwajają się, wydają się być zdrowsze i mocniejsze.
Zależy mi bardzo na tym, aby w kwietniu a dokładnie 19 mieć piękne długie pomalowane na czerwono paznokcie.Co jest 19.04? Bal MGR i tak sobie jakoś wymarzyłam by tego dnia były idealne :)

Jeszcze tylko jedna rada: nie próbujcie przyspieszać kuracji i nakładać więcej niż jednej warstwy dziennie. Zaczynają strasznie boleć palce i paznokcie :( ja już więcej tak nie zrobię!

A po trzecie: jestem w fazie testów mascary L'oreal Volume Million Lashes extra-black i chyba już mogę to napisać: najlepsza masacara jakiej używałam do tej pory, wkrótce pojawi się recenzja.

Po czwarte bez zapeszania: udało mi się nawiązać kolejną współpracę, właśnie czekam na wybrany przez siebie produkt: jak tylko pojawi się u mnie dam znać co i jak :)


Udanego dnia dziewczyny! Ja zabieram się za sprzątanie pokoju :)

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Też mam zamiar kupić odżywkę eveline:)
Również miłego dnia ci życzę;)**

Paubia on 26 marca 2012 12:25 pisze...

O tak Milego dnia;)

Słomka on 26 marca 2012 12:45 pisze...

Dzień dobry, same pozytywne wieści. Oby tak dalej. Udanego tygodnia życzę :D

bibelotka on 26 marca 2012 13:48 pisze...

słyszałam dużo dobrego o odzywkach z Eveline :)
ale mi sie marzy taki aktywny weekend - porządny spacer :)

Dagusia on 26 marca 2012 19:18 pisze...

ja się z ta odzywka już nie lubię ale może dlatego ze ja mam zdrowe paznokcie a jako baza ona się nie nadaje ;;)

czekam na recenzje tuszu :*

Beautiful Duty on 26 marca 2012 20:04 pisze...

zakwasy sa swietne ! ;DDDD as gory to juz w ogole < 3

sauria80world on 27 marca 2012 22:42 pisze...

i miłego nowego :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos