środa, marca 21, 2012

Pielęgnacja twarzy.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, marca 21, 2012
Dzisiejszy post dotyczy pielęgnacji mojej twarzy. Nie używam wielu kosmetyków, po prostu to, co najlepiej się u mnie sprawdziło. Na zdjęciu zabrakło mojej ulubionej ostatnio nawilżającej maseczki z Perfecty.

Codziennie rano myję twarz mydełkiem OZO z ozonem (mydło na zdjęciu jest schowane za micelem Ziaja, specjalnie gdyż po dłuższym nieużywaniu, nie wygląda atrakcyjnie).

Następnie nakładam krem: jest to mój ulubiony Babydream z serii natural. W zimie zamieniam go, na coś bardziej treściwego, ale wraz z pierwszymi ciepłymi dniami, znów do niego wracam.

Do zmycia makijażu używam micela Ziaja (który znalazł się już w moich ulubieńcach): delikatny, nie podrażnia, trochę mało wydajny, ale naprawdę ok :)

Na noc stosuję ostatnio naturalny, oliwkowy krem z Ziai, który na dzień z pewnością się nie nadaje: jest po prostu za tłusty i ciężki.

Również na noc na "niemiłe niespodzianki" stosuję maść przepisaną przez dermatologa, Isotrexin. Sprawdza się bardzo dobrze, jest jednak tylko na receptę (również jej brak na zdjęciu).

3 razy w tygodniu nakładam serum maskę wybielającą z Avy, jak widzicie zużyłam już około połowy, niebawem spodziewajcie się jej recenzji.

2 razy w tygodniu robię sobie peeling enzymatyczny z Ziai, odkąd go mam, nie kupuję już peelingu drobnoziarnistego z Perfecty, narazie bardzo lubię ten i przy nim zostanę.

Dodatkowo maseczka nawilżająca, o której napisałam na początku postu. Staram się ją stosować 2-3 razy w tygodniu.


Dobrze wiem czego mi tu brakuje: kremu pod oczy... mimo swojego wieku: a 18 lat nie mam już dawno, jeszcze nigdy nie stosowałam kremu pod oczy. Obiecałam sobie, że muszę to zmienić, rozglądam się właśnie za jakimś delikatnym, ale skutecznym produktem. Dziewczyny! możecie coś polecić? :)


Zapraszam również do posta niżej, gdzie możecie pytać, o co tylko chcecie!
Miłego dnia!

5 komentarze:

Magdawe on 21 marca 2012 10:01 pisze...

Stosuję peeling mechaniczny z serii Ziaja Pro i też jestem bardzo zadowolona :)
W planach mam zakupienie micela, o którym piszesz.

Karola on 21 marca 2012 10:13 pisze...

Moja pielęgnacja ogranicza się do minimum;) Co do kremu do oczy też dopiero zaczęłam szukać swojego ideału obecnie używam z AA nawilżajaco-rozjaśniający fajnie nawilża ale nie rozjaśnia więc szukam dalej w kolejce jest Floss lek który ma niesamowity wybór kremów pod oczy;)
Się rozpisałam:D

Dagusia on 21 marca 2012 12:36 pisze...

hmm chyba skuszę się na ten Micelarny płyn :)

Kaprysek on 21 marca 2012 15:54 pisze...

Płyny micelarne to super sprawa. Ziaja ma bardzo dobre, niedrogie płyny. Co do kremu pod oczy to ja też szukam tego właściwego, bo wiek zobowiązuje ;p

bloGosia on 21 marca 2012 17:09 pisze...

Żadnego z zaprezentowanych przez Ciebie kosmetyków jeszcze nie miałam. Raz, może dwa razy użyłam kremu oliwkowego z Ziai, ale strasznie mnie uczulił!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos