wtorek, marca 20, 2012

100 PYTAŃ DO...chodzpomalujmojswiat

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, marca 20, 2012
Moje drogie, na kilku blogach pojawiły się już posty tego typu, a że pomysł bardzo mi się spodobał, postanowiłam również wykorzystać go u siebie.
Tak więc pytajcie, ten post powstał właśnie po to :)
Chętnie odpowiem na pytania dotyczące bloga, kosmetyków i na wszystkie, które mi zadacie.
Za jakiś czas pojawi się notka ze wszystkimi odpowiedziami.
do dzieła!
ZAPRASZAM DO ZADAWANIA PYTAŃ :)
źródło:free-extras.com

5 komentarze:

AsKier on 20 marca 2012 18:26 pisze...

A ja jeszcze tego nie widziałam! Odpowiadaj odpowiadaj! Chętnie poczytam! ;)

Paubia on 20 marca 2012 20:22 pisze...

jak wpłynęło na Twoje życie prowadzenie bloga?
Czy chciałaś z niego zrezygnować?

Dagusia on 20 marca 2012 20:39 pisze...

czemu postanowiłaś założyć bloga ?
lubisz blogować?
ulubiona marka kosmetyczna :D?

anikowa101 on 20 marca 2012 20:53 pisze...

Kosmetyk, który musi być w Twojej kosmetyczce to...?

Kaprysek on 20 marca 2012 23:52 pisze...

Opowiedz coś o sobie, czym się zajmujesz? co sprawia Ci przyjemność ? Czy jesteś kosmetykomaniaczką ?

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos