środa, marca 07, 2012

Nawilżająca kąpiel leniwca.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, marca 07, 2012
To co napiszę nie jest jakieś odkrywcze. Jednak nareszcie udało mi się znaleźć patent na zużycie litra oliwki z Ziai (2 wielkie butle po 500ml).
Wykorzystując fakt, że w porównaniu do innych tego typu produktów Ziaja nie jest aż tak tłusta przygotowuję sobie kąpiel: po prostu pod strumień ciepłej wody wlewam oliwkę ( ciężko mi powiedzieć ile dokładnie: ale nie należy przesadzić z ilością, z drugiej strony nie może jej też być zbyt mało), na powierzchni wody będą utrzymywać się "oliwkowe oczka", które super nawilżą naszą skórę, bez konieczności stosowania balsamu już po kąpieli.
To taki sposób nawilżania na leniwca, gdyż należę do grona dziewczyn, które wręcz nienawidzą stosowania balsamów, mleczek do ciała.
Samo wmasowywanie i wchłanianie to już zbyt długa procedura :)
Polecam Wam oliwkę właśnie Ziai, odsyłam do recenzji, ja mam wersję witaminową i naprawdę się sprawdza:
recenzja!klik!

źródło: polki.pl

7 komentarze:

Magdawe on 7 marca 2012 09:33 pisze...

Też tak robię, gdy czuję, że moja skóra się przesusza :)

procentova on 7 marca 2012 09:41 pisze...

Muszę w końcu kupić tą oliwkę :)
Dostępna jest ona w Rossmannie/Naturze? :)

chodzpomalujmojswiat on 7 marca 2012 09:49 pisze...

procentova: obawiam się, że w Rossmannie i Naturze jej nie ma, na pewno można zamówić w DOZ i odebrać w aptece :)

Dagusia on 7 marca 2012 12:56 pisze...

super patent muszę kiedyś wypróbować ;)

Kaprysek on 7 marca 2012 13:45 pisze...

Znam ten sposób, bo sama go stosuję ;) Jedynie wanna po takiej kąpieli jest strasznie tłusta ;/

Anonimowy pisze...

Też wlewam oliwkę,nigdy nie robię kąpieli bez oliwki,u mnie najlepiej się sprawdzała ta z Jonsons:))

Yumi :) on 7 marca 2012 16:26 pisze...

Ty to jesteś kreatywna! :D Aż kupię i spróbuję, bo też nie cierpię wcierania balsamu :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos