piątek, marca 09, 2012

Scandia Cosmetics OZO, mydło z ozonem.

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, marca 09, 2012
Ostatnio zastanawiałam się czym rano mogłabym myć twarz, by delikatnie odświeżyć ją i oczyścić po nocy. Przypomniałam sobie, że jakiś czas temu kupiłam mydło z ozonem, które pomagało mi przy pielęgnacji w czasie kuracji trądzikowej.
Miałam co do niego same pozytywne odczucia, dlatego postanowiłam do niego wrócić i zużyć do końca.

źródło: pasaz.v10.pl

Wybaczcie, że zdjęcie pochodzi z internetu, ale moje mydełko wygląda dość kiepskawo, po przeleżeniu w mydelniczce i raczej nie nadaje do zdjęć.

Informacje od producenta :

SCANDIA COSMETICS OZO MYDŁO NATURALNE  Z OZONEM 150 g
"Trwałość wiązania ozonu z tłuszczem jakim jest oliwa
z oliwek wynosi około 2 lata . Jest to jedyna postać ozonu zawartego w nośniku o tak długim terminie ważności przy w pełni zachowanych wartościach leczniczych ozonu. Wiążąc ozon z najwyższej jakości oliwą uzyskuje się naturalnego pochodzenia dobroczynny dla cery, jałowy i trwały preparat.
Dzięki oleistej postaci jest on łatwy do stosowania
i łatwo przenika do skóry. Uwalniane substancje biologicznie czynne działają ochronnie, natłuszczająco, oraz antybakteryjnie. Właściwości ozonu powodują, że ozonowana oliwa - może być stosowana do pielęgnacji  i poprawy wyglądu skóry, do higieny intymnej, jak i do łagodzenia różnych podrażnień, takich jak: oparzenia słoneczne, zapalenia, opryszczka, zmiany łuszczycowe, zranienia, zadrapania, otarcia, przebarwienia, cellulit."


Mydełko ma więc wiele zastosowań: jest idealne przy wysypkach, uczuleniach, oparzeniach, otarciach, a nawet cellulicie. Ma właściwości nawilżające, ochronne i antybakteryjne.
Do mycia twarzy sprawdza się jak najbardziej:
-nie przesusza
-nie ściaga skóry
-dobrze oczyszcza

Jedyna wada to zapach, przypomina zwykłe szare mydło i czuć je twarzy jeszcze jakiś czas.

Miałyście może to mydełko, jak się spisywało?

Ja kupiłam swoje za ok 13zł w Super Pharm, ale potem długo go już tam nie widziałam.
Na pewno dostępne jest w sklepach internetowych.

7 komentarze:

Paubia on 9 marca 2012 13:32 pisze...

Brzmi zachęcająco. Ja póki co mam swoje mydełko z siarkowa moc.

Dagusia on 9 marca 2012 13:53 pisze...

hmmm brzmi naprawdę świetnie :)

Kaprysek on 9 marca 2012 17:12 pisze...

Mydło z ozonem ? pierwszy raz o takim słyszę. naprawdę jak tylko zobaczę to się na nie skuszę ;) Ciekawe czy jest wersja w płynie ... pozdrawiam

Yumi :) on 9 marca 2012 23:04 pisze...

Zaskakujące, gdzie Ty takie cudeńka wynajdujesz? xD

chodzpomalujmojswiat on 10 marca 2012 09:15 pisze...

Yumi: to mydełko akurat kupiłam przez przypadek, po prostu rozglądałam się za jakimś zwykłym do rąk i na półce dojrzałam to :)

PureMorning on 11 marca 2012 09:51 pisze...

Nie słyszałam o takich mydłach.

Domi on 10 września 2012 00:16 pisze...

Dostałam je przez przypadek od kogoś, kto kupił je na jakichś targach kosmetycznych. Użyłam po raz pierwszy na próbę i.. wow, jest świetne :D szkoda tylko, że trochę droższe od zwykłego mydełka, ale w końcu opatentowane ;)
www.dominikasdreams.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos