poniedziałek, marca 12, 2012

THE BODY SHOP żel pod prysznic Mango

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, marca 12, 2012
I nadszedł czas na recenzję żelu pod prysznic o zapachu mango. Jak już mogłyście przeczytać na blogu, nie należę do wielkich fanek TBS i wszystkie kosmetyki, które tu recenzuję znalazły się w moim bożonarodzeniowym prezencie, o którym więcej możecie dowiedzieć się tu: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/01/gwiazdkowy-prezent-zestaw-kosmetykow.html

Produkt zamknięty jest w  butli z mocnego plastiku. Mi osobiście opakowania kosmetyków TBS bardzo przypadły do gustu: nieprzesadzone, proste.

ZAPACH: mango, pachnie tak samo jak reszta produktów z tej serii, prawdziwym słodkim mango, nie żadnym tam chemicznym odpowiednikiem

KONSYSTENCJA: nie jest ani bardzo gęsty, ani bardzo rzadki. Uważam, że taki w sam raz, poza tym kiedy używamy go z gąbką czy myjką, wypada bardzo ekonomicznie. Starcza na długi czas :)

MOJA OPINIA: nie mam wygórowanych wymagań co do żeli i płynów do kąpieli, musi tylko myć, ładnie pachnieć i nie przesuszać. Ten żel taki właśnie jest.

PLUSY:
-zapach
-wydajność przy duecie żel+ gąbka bądź myjka
-nie przesusza
-opakowanie

MINUSY:
-cena 19zł za 250ml, za tę cenę spokojnie kupimy dwa produkty o takim samym działaniu

Fajny ale stanowczo za drogi, podtrzymuję swoją opinię, którą zawsze kończę każdą recenzję kosmetyku TBS: wielkiego WOW nie ma, a na rynku istnieje wiele kosmetyków o podobnym działaniu, a niższej cenie.


Dziewczyny! a jakie są Wasze ulubione zapachy żeli pod prysznic? :)

9 komentarze:

Bellitkaa on 12 marca 2012 12:11 pisze...

Mango kocham w każdej postaci! W każdym kosmetyku :)

Dagusia on 12 marca 2012 12:18 pisze...

Mango pięknie pachnie mmmm ;)

KOSMETASIA on 12 marca 2012 13:04 pisze...

juz wyobrazam sobie ten zapach, ach <3

Basia8212 on 12 marca 2012 13:47 pisze...

Zgadzam się z tobą,mam 1 żel TBS i szału nie ma,ale cieszę sie,ze miałam okazje go używać,bo był prezentem:-)

PureMorning on 12 marca 2012 15:13 pisze...

Musi mieć piękny zapach :))

Yumi :) on 12 marca 2012 17:28 pisze...

Mango, naturalne mango <3 Najwspanialszxy chyba owoc na świecie, ale jak już zostajemy przy temacie owoców, pomarańczowy z Yves Rocher i Malinowy z AA (tylko, że to chyba był balsam xD), cudo!

Dusiołek on 12 marca 2012 20:23 pisze...

Ja dostałam ostatnio masło z TBS i odszczekuję każde złe słowo, które powiedziałam o tej marce. ;) Chociaż nadal uważam, że powalają cenami.
Lubię mango, pewnie bosko pachnie.

Anonimowy pisze...

Nie miałam jeszcze nic z tej firmy:)

One_LoVe on 16 marca 2012 13:30 pisze...

z tbs miałam ostatnio truskawkę. :) nie mam ulubionego zapachu żelu pod prysznic, lubię wiele. :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos