wtorek, marca 27, 2012

Wtorkowa chwalipięta czyli paczuszka od Krzykli :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, marca 27, 2012
Jakiś czas temu na blogu Krzykli pojawiła się zakładka : oddam, a w niej mnóstwo świetnych kosmetyków. Trzeba było tylko zapłacić za wysyłkę i tym oto sposobem otrzymałam:
1.Lakier MNY numer 553 (róż opalizujący na fioletowo, kolor zupełnie przekłamany na zdjęciu)
2.Lakier MNY numer 665 (opalizujący granat)
Miałam już w swoim posiadaniu jeden lakier z tej serii (my VARNISH) i okazał się niezwykle trwałym, pięknym paznokciowym upiększaczem, więc straszliwie cieszę się z tych dwóch buteleczek :)
3.Lakier Catrice numer 440 o cudnej nazwie: I wear My Sunglasses At Night. Przyznam, że nie miałam do tej pory ani jednego lakieru tej firmy, ale bardzo chętnie wypróbuję: jest to czerń z mnóstwem migoczących, wielokolorowych drobinek
4.Błyszczyk Essence z limitowanki Ballerina Backstage numer 01 Wear Your Little Tutu
5. Opaskę również z tej limitowanki (której nie wybrałam, ale dostałam dodatkowo :)) nie ma jej na zdjęciu, ale na pewno kojarzycie: motyw różowej koronki na czarnej tasiemce

Na recenzję lakierów będziecie musiały trochę poczekać, gdyż męczę je teraz odżywką Eveline i zaplanowałam sobie, że do 19 kwietnia nie będę miała nic na paznokciach poza nią.

Jeszcze raz bardzo dziękuję Krzykli za prezenty :)!

Dziewczyny małe info: w Rossmannie jest teraz promocja na szampon Babydream i kosztuje 2,49 zamiast 3,99 ja właśnie dzisiaj kupiłam, bo Alterra zniknęła w zastraszającym tempie: te szampony są jednak bardzo niewydajne....

10 komentarze:

Odyseja on 27 marca 2012 16:35 pisze...

jestem bardzo ciekawa koloru 553, czekam na pomalowane pazurki :)

Paubia on 27 marca 2012 16:45 pisze...

Babydream bardzo plącze włosy :(

PureMorning on 27 marca 2012 16:48 pisze...

Fajna paczuszka :))

Dagusia on 27 marca 2012 16:57 pisze...

Lubię Baby Dream ;) ale ładne rzeczy otrzymałaś :)

Justa147 on 27 marca 2012 18:27 pisze...

super zdobycze :)

Dajan on 27 marca 2012 18:30 pisze...

Świetne kosmetyki! :)
Obserwuje :)
Zapraszam do mnie ;)

sauria80world on 27 marca 2012 19:28 pisze...

ooo zazdroszczę, gdzie ja oczy miałam, że tej zakładki nie widziałam!

Dusiołek on 27 marca 2012 19:30 pisze...

Ja dostałam paletkę NYXową od Krzykli, dobrej kobiety. ;)
Świetne te Twoje zdobycze.

Anonimowy pisze...

Ja ten granat jest przepiękny,czekam na zdjęcia:)*

anikowa101 on 29 marca 2012 11:32 pisze...

Wow! Ale extra skarby :) Zazdroszczę!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos