sobota, sierpnia 24, 2013

Kolastyna REFRESH- plyn do demakijażu oczu

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, sierpnia 24, 2013
Cześć dziewczyny! Bez zbędnego wprowadzenia chciałabym podzielić się dziś z Wami moją opinią na temt płynu do demakijażu oczy z Kolastyny:

OPAKOWANIE: niewielka, bo 125 ml buteleczka z wygodnym dozownikiem

ZAPACH: brak

KONSYSTENCJA: wodnista

CENA: w promocji w Rossmannie chyba około 9zł, normalnie koło 12zł

PRODUKT NALEŻY ZUŻYĆ: w ciągu 12 miesięcy

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Idealna formuła dla delikatnej skóry wokół oczu. która dzięki doskonałej kombinacji składników aktywnych skutecznie oczyszcza i pielęgnuje wrażliwe okolice. Unikalna kompozycja kolagenu, elastyny i glikogenu w połączeniu z alpantha complex oraz prowitamina B5 nawilżają, regenerują oraz zapobiegają podrażnieniom skóry wokół oczu. Produkt bezzapachowy. Testowany okulistycznie. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: przede wszystkim nie podrażnia. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem mascary. Nie powoduje również wzmożonego wypadania rzęs. Mimo niewielkiej buteleczki jest dość wydajny. Płyn nie jest z dwufazowców, stąd nie pozostawia nielubianej tłustej warstwy. Dużym plusem jest fakt, że nie zawiera parabenów. W moim odczuciu to bardzo dobry produkt. Zdecydowanie polecam!

9 komentarze:

Paubia on 24 sierpnia 2013 17:22 pisze...

Chętnie go wypróbuję :)

Dagusia on 24 sierpnia 2013 17:25 pisze...

nie miałam jeszcze- czas to zmienić ♥

Ja on 24 sierpnia 2013 19:45 pisze...

Ja miałam go,ale nie spodobał mi się.

Primes on 25 sierpnia 2013 18:11 pisze...

ja mogę się przyczepić do ich opakowań, bo dość szybko mi się rozwaliło i zaczęło przeciekać:)

ZMIENIONYRYTM on 25 sierpnia 2013 21:48 pisze...

Nie znam tego produktu :)

Patrycja on 8 września 2013 16:56 pisze...

Miałam ten płyn, niestety podrażniał mi oczy. Nie ma jednak jak dobre micele:)

Tinaaa on 9 września 2013 18:28 pisze...

Ciekawy produkt. :)

Unknown on 2 października 2013 19:17 pisze...

Jeszcze nic z tej firmy nie miałam.

Unknown on 26 października 2013 17:50 pisze...

Miałam i bardzo go lubię :)

kodeks-kosmetyczny.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos