wtorek, stycznia 14, 2014

Wyprzedaże, wyprzedaże...

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 14, 2014
Czy Wy również macie wrażenie, że wyprzedaże tej zimy są strasznie kiepskie? Małe rozmiary zniknęły już dwa dni po świętach, a przecena z 59,90 na 45,90 zł według mnie to nie przecena...
 W końcu udało mi się kupić kilka rzeczy. Pozytywnie zaskoczył mnie sklep Mango. Wszystko przecenione zostało o 50%. Początkowo miałam chrapkę na zakupy online, jednak nie jestem posiadaczką karty kredytowej i miałam problem przy płatności. W końcu postanowiłam udać się do sklepu i zobaczyć czy coś co mi się spodobało dostępne jest jeszcze stacjonarnie. Padło na sukienkę z dzianiny:

 źródło
Przeceniona z 89zł na 39zł. Żałuję, że nie było już czarnej. Kremowa jest ok, jednak po pierwszym założeniu załatwiłam ją czarnymi rajstopami - cała mi od nich zafarbowała :(

I bluzeczkę z disneyowską aplikacją:

źródło

Z 59zł na 29zł. 

To wszystko co udało mi się kupić w Mango. Niestety rozmiary były już bardzo przebrane.

Piżamę kupiłam w... Reserved Kids. Jakiś wielkich rozmiarów nie jestem także rozmiar 158/164cm pasuje na mnie idealnie :)


Była przeceniona z 49,99zł na 34,99zł. Także nie jakoś wiele, ale zawsze coś :)Bardzo wygodna i dość luźna (a to właśnie w piżamach lubię). Dół piżamki to legginsy.

W Reserved kupiłam też 2pack bokserek (dział bieliźniany dziewczęcy). Jednak nie mogę znaleźć ich już na stronie. Obie za 19,90zł.

W między czasie wybrałam się również z chłopakiem do Factory po jeansy dla niego. Oczywiście nie wyszłam bez niczego i kupiłam bardzo dużą i pojemną torbę w multibrandzie LPP (House, Cropp, Reserved, Mohito i Sinsay):

Torba jest akurat marki Cropp. Spodobała mi się ze względu na delikatny wężowy wzór. Jest tak duża, że spokojnie mieści się do niej komputer, ubrania, kosmetyki i wiele więcej :) Jedynym mankamentem jest to, że nie było przy niej długiego paska (ktoś musiał perfidnie go "pożyczyć". Kosztowała 39,90zł z 129,90zł (przynajmniej taka cena widniała na oryginalnej metce).

Bielizny i skarpetek pokazywać nie będę :) Więcej wyprzedażowych grzechów nie pamiętam... A jak u Was w tym roku? Udało się złowić jakąś perełkę za niewielką cenę? :)

11 komentarze:

Zmrożona on 14 stycznia 2014 19:26 pisze...

mam bardzo podobną torebkę z Bershki tylko w koralowym kolorze;
szkoda, że ktoś zakosił Ci długi pasek - często się przydaje! w szczególności jak torebka jest załadowana i staję się ciężka

Unknown on 14 stycznia 2014 20:17 pisze...

Podoba mi się ta sukienka, nawet bardzo :)

Anonimowy pisze...

Super zakuposy! Ja też czasem kupuję ubrania w dziale dla dzieci ;) Akurat mam dokładnie te 164 cm :) A wyprzedaże... masz rację. Szału nie robią. Chciałam kupić sukienkę z tych wyprzedawanych po sylwestrze i praktycznie nic się nie ostało, a ceny pomniejszone są o 10-20 zł. Co przy sukience za ok. 200 zł to marna przecena.

Żaneta Serocka on 15 stycznia 2014 13:35 pisze...

w tym roku jeszcze niczego nie upolowałam na wyprzedaży , masakra, ale torebka fajna :)

Ewka on 15 stycznia 2014 15:25 pisze...

Ja mam zamiar wybrać się w sobotę ;)
Torebka bardzo mi się podoba ;)

Veronika (veronique228) on 15 stycznia 2014 17:58 pisze...

Torba bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

Torba boska:)

Ada on 21 stycznia 2014 23:20 pisze...

mnie jakos przeceny nie porwały w tym roku ;/

Rita on 19 lipca 2014 22:41 pisze...

Great blog

Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

Unknown on 30 sierpnia 2015 00:31 pisze...

Najbliższe wyprzedaże już we wrześniu :) Coś czuję, że duuużo wydam :)

Unknown on 14 października 2015 06:23 pisze...

Apologize Once I Save Links In These Comments.
Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
PRODUK HERBAL GREEN WORLD

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos