wtorek, stycznia 14, 2014

Wyprzedaże, wyprzedaże...

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 14, 2014
Czy Wy również macie wrażenie, że wyprzedaże tej zimy są strasznie kiepskie? Małe rozmiary zniknęły już dwa dni po świętach, a przecena z 59,90 na 45,90 zł według mnie to nie przecena...
 W końcu udało mi się kupić kilka rzeczy. Pozytywnie zaskoczył mnie sklep Mango. Wszystko przecenione zostało o 50%. Początkowo miałam chrapkę na zakupy online, jednak nie jestem posiadaczką karty kredytowej i miałam problem przy płatności. W końcu postanowiłam udać się do sklepu i zobaczyć czy coś co mi się spodobało dostępne jest jeszcze stacjonarnie. Padło na sukienkę z dzianiny:

 źródło
Przeceniona z 89zł na 39zł. Żałuję, że nie było już czarnej. Kremowa jest ok, jednak po pierwszym założeniu załatwiłam ją czarnymi rajstopami - cała mi od nich zafarbowała :(

I bluzeczkę z disneyowską aplikacją:

źródło

Z 59zł na 29zł. 

To wszystko co udało mi się kupić w Mango. Niestety rozmiary były już bardzo przebrane.

Piżamę kupiłam w... Reserved Kids. Jakiś wielkich rozmiarów nie jestem także rozmiar 158/164cm pasuje na mnie idealnie :)


Była przeceniona z 49,99zł na 34,99zł. Także nie jakoś wiele, ale zawsze coś :)Bardzo wygodna i dość luźna (a to właśnie w piżamach lubię). Dół piżamki to legginsy.

W Reserved kupiłam też 2pack bokserek (dział bieliźniany dziewczęcy). Jednak nie mogę znaleźć ich już na stronie. Obie za 19,90zł.

W między czasie wybrałam się również z chłopakiem do Factory po jeansy dla niego. Oczywiście nie wyszłam bez niczego i kupiłam bardzo dużą i pojemną torbę w multibrandzie LPP (House, Cropp, Reserved, Mohito i Sinsay):

Torba jest akurat marki Cropp. Spodobała mi się ze względu na delikatny wężowy wzór. Jest tak duża, że spokojnie mieści się do niej komputer, ubrania, kosmetyki i wiele więcej :) Jedynym mankamentem jest to, że nie było przy niej długiego paska (ktoś musiał perfidnie go "pożyczyć". Kosztowała 39,90zł z 129,90zł (przynajmniej taka cena widniała na oryginalnej metce).

Bielizny i skarpetek pokazywać nie będę :) Więcej wyprzedażowych grzechów nie pamiętam... A jak u Was w tym roku? Udało się złowić jakąś perełkę za niewielką cenę? :)

12 komentarze:

Zmrożona on 14 stycznia 2014 19:26 pisze...

mam bardzo podobną torebkę z Bershki tylko w koralowym kolorze;
szkoda, że ktoś zakosił Ci długi pasek - często się przydaje! w szczególności jak torebka jest załadowana i staję się ciężka

Magdalena S-K. on 14 stycznia 2014 20:17 pisze...

Podoba mi się ta sukienka, nawet bardzo :)

Chwila dla siebie on 14 stycznia 2014 21:16 pisze...

Super zakuposy! Ja też czasem kupuję ubrania w dziale dla dzieci ;) Akurat mam dokładnie te 164 cm :) A wyprzedaże... masz rację. Szału nie robią. Chciałam kupić sukienkę z tych wyprzedawanych po sylwestrze i praktycznie nic się nie ostało, a ceny pomniejszone są o 10-20 zł. Co przy sukience za ok. 200 zł to marna przecena.

żaneta serocka on 15 stycznia 2014 13:35 pisze...

w tym roku jeszcze niczego nie upolowałam na wyprzedaży , masakra, ale torebka fajna :)

Ewka on 15 stycznia 2014 15:25 pisze...

Ja mam zamiar wybrać się w sobotę ;)
Torebka bardzo mi się podoba ;)

Vea ✖ on 15 stycznia 2014 17:58 pisze...

Torba bardzo mi się podoba :)

Make-up_kama on 16 stycznia 2014 11:59 pisze...

Torba boska:)

pelaska on 21 stycznia 2014 23:20 pisze...

mnie jakos przeceny nie porwały w tym roku ;/

Rita on 19 lipca 2014 22:41 pisze...

Great blog

Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

Monika Sas on 30 sierpnia 2015 00:31 pisze...

Najbliższe wyprzedaże już we wrześniu :) Coś czuję, że duuużo wydam :)

abdul syukur on 14 października 2015 06:23 pisze...

Apologize Once I Save Links In These Comments.
Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
PRODUK HERBAL GREEN WORLD

hilman awaludin on 17 października 2015 09:11 pisze...

steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
OBAT PATAH TULANG
OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
AWALUDIN
OBAT PARU-PARU BOLONG

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos