czwartek, grudnia 26, 2013

Mały Zoom na świąteczne prezenty

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 26, 2013
Cześć dziewczyny! Większość dzisiejszego dnia spędzę już w domu, także chciałam dziś pokazać Wam co w tym roku znalazłam pod choinką. Wśród prezentów świątecznych znalazły się trzy kosmetyczne niespodzianki:

Beyonce Heat Rush:

Zapach, który dostałam od chłopaka.  Jestem nim absolutnie zachwycona! Słodki i bardzo kobiecy. Na pewno za jakiś czas pojawi się bardziej dokładna recenzja. 

Pupa Crazy Crystals Nail Art Mania:

Zestaw składający się z lakieru oraz czegoś w rodzaju błyszczących kryształków (nie jest to efekt piasku (jak na początku myślałam) ani brokatu). Nie miałam okazji jeszcze go wypróbować, ale na pewno zrobię to na dniach. Otrzymałam zestaw dokładnie w takim kolorze jak na zdjęciu, także bardzo, bardzo mi się podoba.

Bourjois Color Boost:
 

Pomadka w kredce Bourjois ma absolutnie piękny kolor (tutaj 01 red sunrise, który otrzymałam- jednak na żywo jest bardziej czerwony aniżeli fuksjowy jak na drugim zdjęciu). Swoją premierę miała już w Wigilię- pierwsze wrażenia: super! Coś czuję, że będzie to mój ulubiony produkt do ust. Oczywiście niebawem pojawi się tutaj jej recenzja.
 
 Zdjęcia : grafika google

A Wy znalazłyście kosmetyczne prezenty pod choinką? Czego jesteście najbardziej ciekawe? :)


10 komentarze:

Magda on 26 grudnia 2013 10:40 pisze...

Świetne prezenty! U mnie królowały ciuchy i kuchenne gadżety - w końcu kuchnia to mój raj :D:D

ZMIENIONYRYTM on 26 grudnia 2013 10:48 pisze...

Świetny jest zapach tych perfum :) Super prezenty. Lakier koniecznie pokaż! :)

Karola on 26 grudnia 2013 11:08 pisze...

Świetne prezenty a lakier mnie bardzo ciekawi:)

zoila on 26 grudnia 2013 11:52 pisze...

Świetne prezenty :). Muszę powąchać ten zapach w drogerii.

Paulina on 26 grudnia 2013 11:57 pisze...

ta pomadka z Bourjois jest rewelacyjna :-) u mnie też świetnie nadała się na Święta :-)

Lady In Purplee on 26 grudnia 2013 17:27 pisze...

Mi się ten zapach też bardzo podoba, tylko pochwalić gust chłopaka ;)

FaleFalki on 26 grudnia 2013 21:19 pisze...

Znam ten zapach i również należy do moich ulubieńców :)

Czarne Espresso on 27 grudnia 2013 10:07 pisze...

Coś mi się wydaje, że zapach by mi się spodobal :)

Beautiful Duty on 27 grudnia 2013 10:41 pisze...

jeeeeny jestem mega ciekawa tego cuda do apnzokci :DDD

Hedvigis o kosmetykach on 28 grudnia 2013 00:46 pisze...

Zainteresował mnie ten zestaw do paznokci, coś fantastycznego;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos