czwartek, grudnia 05, 2013

Puder transparentny sypki FM

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, grudnia 05, 2013
Cześć dziewczyny! Dzisiaj chcę Wam przedstawić produkt, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam pudry transparentne sypkie. Miałam zarówno ten z My Secret (to były dwa albo nawet trzy opakowania) oraz z Essence (niestety jest wycofany i obecnie w zamian wprowadzili puder w kamieniu).  Tym razem skusiłam się przy okazji zamawiania perfum na puder z FM. Jest to mój pierwszy produkt do makijażu z tej firmy.

Z uwagi na to, że obecnie nie mieszkam w domu i nie mam jak robić zdjęć będę po raz kolejny posiłkować się zdjęciem znalezionym w sieci:



OPAKOWANIE: ładne i estetyczne. Niestety wykonane z dość miękkiego plastiku i obawiam się, że nie przeżyłoby noszenia w torebce. W środku znajdziemy klasyczne sitko, które występuje w takiego typu produktach. Otworki nie są jakieś wielkie, ale ja nie odrywałam do końca folii zabezpieczającą, tak by nic sie nie wysypywało i bym mogła wygodnie dozować produkt.

ZAPACH: producent wspomina, że puder pachnie białą herbatą. Faktycznie jest delikatny perfumowany. Pachnie przyjemnie.

KONSYSTENCJA: biały, drobno zmielony proszek

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: 
-gwarantuje trwałe wykończenie makijażu
- stworzony na bazie minerałów, które regulują wydzielanie sebum i chronią skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi
- bogaty w pielęgnujące skórę mikroelementy i sole mineralne
- wyciąg z aloesu nawilża i łagodzi podrażnienia
-sproszkowane mikrokryształki minerałów, odbijając światło. ożywiają cerę i optycznie maskują niedoskonałości
- idealne połączenie składników mineralnych daje efekt matowej, aksamitnej w dotyku skóry
- lekka formuła
- delikatnie pachnie białą herbatą
- odpowiedni do każdego rodzaju skóry

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: Puder świetnie pełni swoją funkcję. Po nałożeniu na podkład (Revlon Colorstay) jest absolutnie niewidoczny. Nie bieli twarzy, wygląda bardzo naturalnie. Delikatnie matowi skórę- dzięki niemu nie mam problemu z błyszczącą twarzą. Duży plus za zawartość naturalnych składników. W zasadzie zgodzę się z każdym zapewnieniem producenta, może tylko fraza, że kryształki minerałów optycznie maskuje niedoskonałości jest trochę na wyrost. Zdecydowanie najlepszy z pudrów sypkich, transparentnych jakiego miałam okazję używać. 

CENA: obecnie można go dostać za nieco ponad 20zł. Normalnie kosztuje coś około 23zł. W opakowaniu znajdziemy tylko 5g produktu (Dlaczego tylko? Chodzi mi o fakt, iż puder Essence miał ponad 15g- czyli trzy razy więcej). Mimo wszystko warto po niego sięgnąć, gdyż cena idzie w parze z jakością :) Ja na pewno zamówię sobie kolejne opakowanie i z chęcią sięgnę po inne kosmetyki z FM.

A Wy dziewczyny macie jakieś ulubione kosmetyki FM? Możecie mi coś polecić? :)

7 komentarze:

One_LoVe on 5 grudnia 2013 14:57 pisze...

Miałam kiedyś z FM dwa produkty kolorowe. :) Ceny mają trochę zbyt wysokie. Teraz testuję puder z Marizy. :)

Ja on 5 grudnia 2013 17:39 pisze...

Mam puder z biochemii Urody i jestem z niego zadowolona

Paulina on 7 grudnia 2013 10:59 pisze...

może kiedyś wypróbuję :-) teraz jestem wierna pudrowi bambusowemu z biochemii urody :-)

Unknown on 7 grudnia 2013 12:14 pisze...

Nie miałam, ale ostatnio wykończyłam sypki z Marizy i rozglądam się za nowym.

mybeautyjoy on 7 grudnia 2013 22:15 pisze...

chetnie bym wypróbowała :)
u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

Unknown on 9 grudnia 2013 07:38 pisze...

I'd come to buy into with you here. Which is not something I usually do! I really like reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!
jeux de mario

rockabilly on 9 grudnia 2013 12:00 pisze...

Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale koleżanka ma śliczny róż. Jak wykończę moje to sobie zamówię ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos