poniedziałek, listopada 11, 2013

Jakość za grosze- Isana Krem do rąk kwiat pomarańczy

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, listopada 11, 2013
Korzystając z wolnego dnia chciałabym napisać Wam kilka słów o ulubionym ostatnio kremie do rąk. Niepozornie wyglądającą tubkę zakupiłam już jakiś czas temu w Rossmannie za nieco ponad 3zł.
Wybaczcie za tą próbną tubkę, ale krem mieszka od jakiegoś czasu w mojej torebce.

OPAKOWANIE: Biała prosta tubka.Krem łatwo jest wycisnąć z opakowania.

POJEMNOŚĆ: 100ml

CENA: ja kupiłam za ok 3zł w promocji, nie wiem jaka jest cena standardowa (poza tym no niby edycja limitowana, więc obawiam się, że produkt może być niedostępny:( )

ZAPACH: uwielbiam! pomarańczowy, ale nie taki stricte cytrusowy (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi), ja powiedziałabym, że bardziej mleczny

KONSYSTENCJA: idealna- niezbyt rzadka, ale też nie bardzo gęsta

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Isana krem do rąk kwiat pomarańczy o świeżym zapachu pomarańczy i kwiatu pomarańczy został opracowany specjalnie dla pielęgnacji suchej skóry dłoni. Bogata formuła pielęgnująca z masłem kakaowym, pantenolem i gliceryną intensywnie rozpieszcza dłonie. Dopełnieniem kompozycji pielęgnującej jest wysokowartościowy olej z pestek moreli. Krem do rąk łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając na skórze klejącej się warstewki. Bez olejów mineralnych, bez silikonów, bez parabenów. 

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: Według mnie bardzo dobry krem za grosze. Nie pozostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania, pięknie pachnie. Dla mnie stopień nawilżenia jest wystarczający, nie jest to jednak produkt, który będzie się nadawał do bardzo mocno przesuszonych czy pękających dłoni.  Martwi mnie tylko fakt, że na opakowaniu napisane jest: "edycja limitowana"...Dziewczyny! orientujecie się czy ten krem jest nadal dostępny w Rossmannie? Miałyście styczność z tym produktem? Co o nim sądzicie? :)


8 komentarze:

Karola on 11 listopada 2013 16:05 pisze...

Widziałam go ostatnio w Rossmannie ;)
Mam go i jest całkiem fajny:) W ogóle świetny był ten z masłem kakaowym ale też limitowanka i strasznie krótko był dostępny:(

JuicyBeige on 11 listopada 2013 16:45 pisze...

Słyszałam o tym kremie same plusy:)

ewelinabloguje on 11 listopada 2013 16:48 pisze...

Miałam go w tamtym roku i miło wspominam :) Zdecydowaną jego zaletą jest to, że szybki się wchłania.

Kaprysek on 11 listopada 2013 16:50 pisze...

Tej wersji nie miałam. Moja ulubiona to ta z masłem kakaowym ;) Zgadzam się - dobra jakość za grosze ;)

ZMIENIONYRYTM on 11 listopada 2013 17:14 pisze...

Miałam go zimą i byłam zadowolona :)

Wera on 11 listopada 2013 18:37 pisze...

mam jeszcze jego kilka kropel, bardzo dobry

Zielone Serduszko on 12 listopada 2013 17:21 pisze...

Tego jeszcze nie miałam :)

FaleFalki on 15 listopada 2013 19:36 pisze...

Aktualnie używam wersji z mocznikiem i jestem z niego całkiem zadowolona :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos