niedziela, lipca 24, 2011

Recenzja. Estetica żel do kąpieli o zapachu truskawki.

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, lipca 24, 2011
Żel dostałam w prezencie na Dzień Dziecka. Po prostu 1 czerwca z chłopakiem wybraliśmy się do Natury i każdy miał wybrać prezent: ja dla niego on dla mnie.
I stałam się jego posiadaczką. Duża butla (swoją drogą o kuszącym i oryginalnym wyglądzie, co prawda tego serduszka na mojej  nie było, ale ozdobny sznurek robił wrażenie:)) kryje truskawkową galaretkę do kąpieli. Pachnie ładnie, świeżo i co ważne nie jest to sztuczny zapach. Drobinki brokatu nie zostają na ciele, ale uprzyjemniają kąpiel. Żel ten można stosować jako żel pod prysznic, ale ja uwielbiam wlewać go pod strumień ciepłej wody. Tworzy się ogromna, truskawkowa piana, która relaksuje a zarazem pobudza na cały dzień.
Właściwości pielęgnujących czy nawilżających nie zauważyłam. Mimo to lubię co kilka dni zrobić sobie taką truskawkową kąpiel. Nie ukrywam, że oszczędzam żel, gdyż niestety jest mało wydajny.
Lubię go pomimo że idealny nie jest :)

Cena w Naturze to ok. 25zł za 540ml

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos