poniedziałek, lipca 25, 2011

Recenzja. Garnier odżywczy krem na noc. Skóra wrażliwa.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lipca 25, 2011
Link do produktu na stronie wizaż KWC


Moim kremem na dzień jak i na noc był do niedawna Baby Dream o którym wspominałam w jednym z pierwszych postów. Kiedy dostałam ten z Garniera pomyślałam, że jest dla mnie idealny i od razu zaczęłam go stosować.
Producent na opakowaniu zapewnia, że krem ten
-koi i przynosi ulgę
-odżywia i nawilża
-zawiera łagodzący ekstrakt roślinny + witaminę E

Mówiąc krótko: krem jest ok. Nie oczekiwałam jakiś cudów. Chociaż liczyłam na większe nawilżenie. Kiedy miałam mocno wysuszoną skórę wokół nosa trochę szczypał.Dodatkowo na noc wolałabym jednak bardziej treściwą konsystencję a krem to raczej lekka emulsja.
Plus za zapach, jest bardzo delikatny i przyjemny.
Sama chyba bym go nie kupiła. Jednak cieszę się, że miałam możliwość testowania.

Cena to ok 20zł (informacja z internetu) za 50ml produktu

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos