wtorek, lipca 09, 2013

Maybelline Affinitone- puder w kompakcie

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, lipca 09, 2013
Cześć dziewczyny! Dziś chcę napisać Wam krótko o pudrze, którego używam obecnie. W poście z zakupami wspominałam Wam, że puder z Essence (ten transparentny, sypki) przestał się u mnie sprawdzać. Na Maybelline zdecydowałam się dlatego, że wcześniej używała go już moja siostra i była zadowolona.




OPAKOWANIE: z lusterkiem i dołączonym aplikatorem. Nie używam go jednak, gdyż wolę aplikację pędzlem.



Jak widzicie na zdjęciu powyżej puder ma małą skazę po lewej stronie. Tak jakby odrobina produktu odłamała się... (nie było jej jednak w puderniczce.

ZAPACH: bardzo delikatnie wyczuwalny

POJEMNOŚĆ: 9g

ODCIEŃ: 24 Golden Beige (mimo nazwy jest naprawdę jasny i dobrze się komponuje z moją cerą)

CENA: ok 20zł w Rossmannie (regularna cena)

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Puder oparty na naturalnych pigmentach kolorystycznych. Wzbogacony witaminą E, która perfekcyjnie stapia się ze skórą dając naturalne, matowe wykończenie. 

MOJA OPINIA: faktycznie daje naturalne wykończenie. Ładnie stapia się z podkładem, na pewno nie tworzy efektu płaskiego matu. Sam w sobie ma oczywiście delikatne krycie. Przyznam, że nie próbowałam go jeszcze w wersji solo (bez podkładu), ale mam taki zamiar. Jeśli chodzi o długość matowienia to w moim przypadku jest to kilka godzin. Potem cera zaczyna mi się świecić w strefie T i sięgam po najzwyklejszą chusteczkę higieniczną (nie używam bibułek matujących). Reasumując może nie jest jakiś idealny, ale na moje potrzeby wystarczający :)

Miałyście może ten puder? Co o nim myślicie? 

10 komentarze:

Dagusia on 9 lipca 2013 18:09 pisze...

mam gi i bardzo lubię :) fajny na codzień :)

kamila.magdalenaa on 9 lipca 2013 18:21 pisze...

Kiedyś go miałam i był całkiem fajny:)

Unknown on 9 lipca 2013 18:57 pisze...

Miałam go i był dobry :)

karodos.pl on 9 lipca 2013 21:02 pisze...

Nie miałam go ale myślę nad jego kupnem, bo czytałam pozytywne opinie na jego temat:)

sauria80world on 9 lipca 2013 21:06 pisze...

mam go i bardzo lubię ten puder :)

Fitty on 10 lipca 2013 08:22 pisze...

Kiedyś miałam i lubiłam go :)

Unknown on 10 lipca 2013 10:20 pisze...

Mam go nawet w tym samym odcieniu do poprawek w ciągu dnia spisuje się bardzo dobrze ;)

ZMIENIONYRYTM on 10 lipca 2013 13:18 pisze...

Przy mojej tłustej cerze się nie sprawdza, jeszcze nie znalazłam dobrego pudru i chyba nie znajdę. Ten chociaż na godzinę mi poprawi sytuację :P

dziamalena. on 10 lipca 2013 16:09 pisze...

nie mam, ale poszukuję jakiegoś dobrego pudru, może się na niego skuszę :)

Aleks on 11 lipca 2013 21:59 pisze...

Używam od jakiegoś czasu i jest nawet ok, chociaż osobiście wolę pudry transparentne :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos