środa, lipca 03, 2013

Mój zapach na lato: Puma Sync

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lipca 03, 2013
Przyznam się Wam szczerze, że nie mam swojego jednego ulubionego zapachu. Jeszcze dwa, trzy lata temu byłam absolutnie zakochana w Baby Doll YSL, które jednak później jakimś trafem aż tak przestały mi się podobać (możliwe, że kiedyś znów do nich wrócę:)). Latem preferują zdecydowanie owocowe i orzeźwiające nuty, zimą te słodkie, otulające i jedzeniowe (wanilia, czekolada itd.). 



Pumę Sync dorwałam w Rossmannie. Nie jestem pewna, ale jest to chyba dość nowy zapach. Nie ukrywam również iż pierwsze co mnie skusiło, by ją powąchać to zwracające uwagę i kojarzące się z latem opakowanie.


OPAKOWANIE: prosta buteleczka z logo Pumy i miętowym koreczkiem. Absolutnie urzekła mnie ta kolorystyka.

POJEMNOŚĆ: ja mam akurat 40ml, ale występuje również w wersji 20, 60 i 90ml

CENA: około 50zł za 40 ml w promocji (regularna cena to ok.75zł w Rossmannie)

OPIS ZAPACHU PRZEZ PRODUCENTA: Damski zapach PUMA Sync łączy w sobie wibrujące aromaty owoców z kojącymi nutami kwiatowymi — idealna mieszanka, która doda Ci pewności siebie i energię.



NUTA GŁOWY: Nuta głowy perfum zachwyca skrzącą się mieszanką kolorowych owoców: egzotycznej papai, porzeczek i mandarynek. Po nałożeniu na skórę zapach zaczyna się ulatniać, dlatego z czasem ulega pewnym zmianom. Nuta głowy perfum ulatnia się najszybciej, przykuwając uwagę tuż po rozpyleniu.

NUTA SERCA:Powiew kwitnącego lotosu i kwiatów mandarynki, podkreślony czystym, wodnym akcentem, budzi kobiece serce zapachu.

NUTA BAZY: Nutę bazy damskich perfum PUMA Sync stanowi kremowy zapach drewna sandałowego i zmysłowej ambry, otulony aksamitnym aromatem białej brzoskwini. Te składniki ulatniają się powoli i najdłużej pozostają na skórze.

MOJA OPINIA: Ja nie potrafię zupełnie opisywać zapachów, ale producent zrobił to idealnie! Jest to początkowo bardzo owocowy zapach, który z czasem zmienia się na bardziej kwiatowy i otulający. Idealny na lato. Obecnie nie używam żadnego innego zapachu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to trwałość- wiadomo jest to woda toaletowa, dlatego też nie można wymagać, by utrzymywała się cały dzień. Mimo to polecam chociażby powąchać, kiedy będziecie w Rossmannie :)

 A jaki jest Wasz ulubiony zapach na lato?

12 komentarze:

Ala on 3 lipca 2013 16:47 pisze...

Mmm.. wąchałam go u koleżanki, zapach ma cudowny <3 Chyba i ja się na niego skuszę .

Yasminella on 3 lipca 2013 17:11 pisze...

Moja mama go używa

Kaprysek on 3 lipca 2013 17:32 pisze...

Zapachu nie znam, ale chętnie poznam ;)

Dagusia on 3 lipca 2013 18:01 pisze...

śliczne są Sync ♥ wąchałam gdy damskie przy okazji szukania prezentu dla też i mi się spodobały :)

Place Of Woman on 3 lipca 2013 18:02 pisze...

Aż ciekawi mnie ten zapach;)

Paulina on 3 lipca 2013 18:20 pisze...

muszę go obwąchać w rossmannie:-)

nika88 on 3 lipca 2013 19:19 pisze...

muszę powąchać przy okazji:)

Ja on 3 lipca 2013 22:16 pisze...

Ciekawa jestem tego zapachu :)

Lady In Purplee on 4 lipca 2013 10:48 pisze...

Ja dalej się psikam wanilią od YR ;)

Paubia on 4 lipca 2013 15:31 pisze...

Nie znam tego zapachu.

Peach on 4 lipca 2013 16:37 pisze...

Też mam ten zapach. Według mnie jest boski :D

JUST.WŁOSY on 12 lipca 2013 18:27 pisze...

piękny zapach. wczoraj kupiłam. ale trwałość ma na prawdę kiepską ;/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos