piątek, czerwca 08, 2012

NIVEA POWERFRUIT REFRESH

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, czerwca 08, 2012
Dziś kilka słów o moim ulubionym ostatnio żelu pod prysznic. Jak się możecie domyślić, nie jestem wierna jednemu produktowi, w kwestii żeli i płynów, zawsze kupuję coś nowego.

Tym razem padło na Nivea Powerfruit Refresh- jak dobrze kojarzę, żele te były w ostatniej Biedronkowej gazetce Tajemnice Urody, ale obeszłam wtedy kilka sklepów i w żadnym go nie widziałam....Dlatego kiedy ostatnio byłam w Rossmannie po niewielkie zakupy od razu wpadł do koszyka :)


zdjęcie i opis pochodzi ze strony www.nivea.pl


Połączenie mocy owoców i rozpieszczającej pielęgnacji - o energetyzującym zapachu goji i z witaminą C z żurawiny orzeźwi i doda energii na cały dzień.

Poczuj się jak nowo narodzona po każdym prysznicu.
Formuła oparta na nawilżającej technologii Hydra IQ sprawi że Twoja skóra będzie miękka i elastyczna każdego dnia.



I ja się zgadzam ze słowami producenta: żel świetnie pobudza i dodaje energii. Przy tym jest naprawdę wydajny i wraz z gąbka tworzy mnóstwo piany. Na pewnie nie przesusza.Ma proste, wygodne opakowanie, dzięki, któremu możemy bez problemu sprawdzić ile produktu jeszcze zostało.
Wydaje mi się, ze jest jeszcze jedna, albo dwie wersje zapachowe. Ja skusiłam się na żurawinę, gdyż wszyscy w domu lubią jej zapach.

Co mnie zdziwiło? Na stronie producenta widnieje cena 10,29 za 250ml produktu. Ja kupiłam go w Rossmannie za niewiele ponad 6zł :)

Ja polecam :) bardzo możliwe, że wybiorę też inne wersje tego produktu.

12 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na pewno wypróbuję:)

Ja on 8 czerwca 2012 10:17 pisze...

Lubię zele z nivea mają śliczny zapach :)

Wera on 8 czerwca 2012 11:18 pisze...

lubię żele Nivea, ten tez pewnie dobry

KOSMETASIA on 8 czerwca 2012 13:08 pisze...

ciekawi mnie zapach a produkt tez coraz bardziej kusi ;)

Kaprysek on 8 czerwca 2012 15:26 pisze...

Coś mi się wydaję, że moja kolekcja żeli wzbogaci się o kolejny ;))

Catalinka on 8 czerwca 2012 15:46 pisze...

Uwielbiam takie aromatyczne żele :)

Anonimowy pisze...

uuu ! będę musiała chyba kupić ten żel, bo mój (również z Nivei tylko inny) mi się kończy, a chętnie ten przetestuję ! :D

obserwuję, bo świetny blog i liczę na rewanżyk :*

Paubia on 8 czerwca 2012 17:53 pisze...

sam zapach bardzo mnie ciekawi ;)

Dagusia on 8 czerwca 2012 20:27 pisze...

lubię żele z Nivei ;)

apteka marzenie on 8 czerwca 2012 20:56 pisze...

skusiłaś mnie tym zapachem :)
ogólnie średnio przepadam za Niveą, ale żele pod prysznic nawet lubię ;)

Enka on 8 czerwca 2012 22:02 pisze...

widziałam go dzisiaj w Rossmannie w promocji miałam go w koszyku, ale jednak się rozmyśliłam i teraz żałuję ;)

panna-patison on 11 czerwca 2012 14:26 pisze...

Zapach ma na pewno piękny :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos