czwartek, czerwca 21, 2012

Neon od Ados, który zdjęć nie lubi...

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, czerwca 21, 2012
Już od bardzo dawna podobały mi się neonowe lakiery do paznokci, uważam, że są idealne na lato. Zwracają uwagę i pięknie prezentują się przy opalonej skórze. Całkiem niedawno dostałam również spódnicę w kolorze fluo różu, dlatego lakier miał być taką kropką nad "i" przy outficie.

Padło na małą 5ml buteleczkę lakieru Ados nr 25 z serii Summer time. Przyznam szczerze, że do tej pory nie miałam styczności z tą firmą.

I tu klops: neon za żadne skarby świata nie chce mi wyjść na zdjęciu :( może to wina pogody (jest bardzo pochmurno), albo mojego kompletnego braku umiejętności . Uwierzcie więc na słowo :) to prawdziwy fluo-neonowy róż.


Jeśli chodzi o sam lakier to:

plusy:

-szybko schnie
-ma cienki, dłuższy pędzelek, lakier dobrze się nakłada
- mam go 3 dzień na paznokciach i nie opryskuje, starł się minimalnie...
-niska cena, ok 4zł
-b.duży wybór kolorów

minus:
-krycie: nie ma różnicy między 2 i 3 warstwami lakieru. Paznokieć nadal prześwituje...

Jak widzicie lakier ma jedną, ale dla mnie niestety dużą wadę. Nieważne ile warstw nałożymy. Będę szukać innych neonowych kolorów. Wiem, że takie ma w swojej ofercie np. Golden Rose i na pewno je wypróbuje :)

Miałyście kiedyś lakiery z Ados? Jak wrażenia? :)

10 komentarze:

Wdowa Po Stalinie on 21 czerwca 2012 11:33 pisze...

niby sporo plusów, ale jak słabe krycie nawet po 3 warstwach, także kiszka

Magdawe on 21 czerwca 2012 11:33 pisze...

U mnie w drogeryjce mają cały słój tych lakierów. Były neony ja jednak zdecydowałam się na pastelową miętę i brzoskwinię. W przypadku tych kolorów nie było problemów z kryciem (2 warstwy), dobrze się aplikują i schną. Za jedyne 3,50 dla mnie są idealne :)

mala9mi on 21 czerwca 2012 11:36 pisze...

Neony mają to do siebie, że słabo kryją niestety.

Paubia on 21 czerwca 2012 13:19 pisze...

Bardzo przyjemny, na taką wersję mogłabym się zdecydować ;)

Ja on 21 czerwca 2012 13:35 pisze...

To się nazywa kolorek ;)

ankowata on 21 czerwca 2012 15:55 pisze...

nie miałam nigdy z nimi styczności, ale masz piękne paznokcie ;)

Dagusia on 21 czerwca 2012 16:03 pisze...

kupię sobie jakiś bo lubię szybkoschnące :) śliczne pazurki masz ♥

Catalinka on 21 czerwca 2012 19:07 pisze...

mam niebieski lakier z Adosa, jest po prostu przecudowny :)

Unknown on 21 czerwca 2012 21:28 pisze...

nigdy w życiu już lakiery z tej firmy nie kupię:)

Anonimowy pisze...

Ale piękny uwielbiam neony:D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos