środa, czerwca 06, 2012

Nowe współprace

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, czerwca 06, 2012
Ostatnio nawiązałam dwie nowe współprace: z firmą Synesis (tu grzecznie czekałam na swoją kolej, gdyż mają naprawdę dużo zgłoszeń) i z firmą Carmex. Oto co dostałam (akurat udało mi się pożyczyć aparat, więc wracam ze zdjęciami :))



Puder szlachetny i atłas do makijażu. Jestem bardzo ciekawa tych produktów i od razu przystępuję do testów :)

Carmex o zapachu jaśminowej zielonej herbaty. (z tego co mi wiadomo, to nowość)

Przy okazji zapraszam do odwiedzenia fan page Carmexa na Facebooku: https://www.facebook.com/CarmexPolska

Za jakiś czas spodziewajcie się recenzji tych produktów! Dziękuję firmie Synesis i Carmex za udostępnienie mi ich do testów.

Miłego dnia! Ja zabieram się za swoją nieszczęsną pracę magisterską, mam nadzieję, że dziś pójdzie lepiej niż wczoraj...

10 komentarze:

PureMorning on 6 czerwca 2012 08:42 pisze...

Gratuluje współprac !!

Anonimowy pisze...

Gratuluje współprac:-)
Jestem ciekawa Carmexu miętowego:-)

Karola on 6 czerwca 2012 09:53 pisze...

Gratuluję współprac jestem ciekawa produktów Synesis:)

Wera on 6 czerwca 2012 10:00 pisze...

gratuluję współprac,

Kolorowy Pieprz on 6 czerwca 2012 13:11 pisze...

Gratuluje i z niecierpliwoscia czekam na recenzje! Zwlaszcza synesis:)

Ja on 6 czerwca 2012 13:18 pisze...

Gratuluję Współpracy :)

Miss Cosmo on 6 czerwca 2012 15:21 pisze...

Fajne te produkty, gratuluję współprac i zapraszam do siebie :)

Dagusia on 6 czerwca 2012 15:46 pisze...

Gratuluję ♥♥

mala9mi on 6 czerwca 2012 19:34 pisze...

Super, gratuluję:)

Www.dagmara-rek.pl on 10 czerwca 2012 16:17 pisze...

Równiez wspolpracuje z Carmex, jak narazie nie dodalam opini o nim, ale w najblizszym czasie to zamierzam zrobic :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos