niedziela, czerwca 03, 2012

OCEAN FRIENDS musująca pastylka do kąpieli

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, czerwca 03, 2012
Podczas dzisiejszych spożywczych zakupów w Kauflandzie, w oko wpadła mi musująca pastylka. A że jestem fanką wszelkich umilaczy kąpieli wzięłam od razu :)
Jak już wspomniałam nie mam dostępu do aparatu, a to jedyne zdjęcie pastylek, jakie udało znaleźć mi się w internecie.Pochodzi jak pewnie się domyślicie z gazetki promocyjnej drogerii Natura:
Niestety nie sprawdziłam, czy każde zwierzątko (a raczej morskie stworzenie) to inny zapach pastylki, w moje ręce całkiem przypadkiem wpadła ta z ośmiorniczką.
Za wiele z opakowania się nie dowiemy: producent wspomina tylko, że pastylkę należy wrzucić pod ciepłą wodę. Dodaje też, iż produkt zawiera olejek z pestek winogron i avocado.

Kiedy zerwałam folię, moim oczom ukazała się sporej wielkości (40g), lekko pomarańczowa pastylka. Pachniała dość delikatnie brzoskwiniami.Wrzuciłam pod strumień wody i zaczęło się musowanie :) Od razu z pastylki uwolnił się intensywniejszy zapach. Woda zmieniła kolor na lekko żółtą. Po dwóch może trzech minutach po pastylce śladu nie było. Aaa pachniało w całej w łazience :)
Zapach do tej pory utrzymuje się na ciele, a od kąpieli minęło już dobre dwie godziny. Dodatkowo pastylka delikatnie nawilżyła ciało, zauważyłam lekko nawilżającą powłoczkę na skórze gdy wyszłam z wanny.

Nie spodziewałam się, że pastylka będzie aż tak przyjemnym dodatkiem do kąpieli :) Jeśli znajdę je jeszcze w Kauflandzie, zdecydowanie zakupię więcej sztuk!

Kosztowała 1,19zł, więc uważam, że standardowa cena w Naturze (jak widzicie na zdjęciu) 2,49 jest sporo przesadzona...

Jakie umilacze kąpieli polecacie? :)

5 komentarze:

Plotkara on 3 czerwca 2012 21:35 pisze...

ale teraz żałuję że mam prysznic :/ :P

Paubia on 4 czerwca 2012 11:11 pisze...

Ja stosuje płyn do kąpieli, olejki oraz sól. :)

Anonimowy pisze...

Jeszcze nie miałam do czynienia z pastylkami ani nic w tym stylu:)

Ja on 4 czerwca 2012 12:39 pisze...

Muszę gdzieś je poszukać ;)

Karolina on 4 czerwca 2012 13:56 pisze...

Muszę wypróbować :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos