niedziela, czerwca 24, 2012

Akcesoria kosmetyczne: pilniczek do paznokci.

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, czerwca 24, 2012
Do akcesoriów kosmetycznych typu pilniczki, polerki, pędzelki nie przykładałam większej wagi. Pilniczki papierowe (używam tylko takich )kupowałam po prostu przy okazji kosmetycznych zakupów w supermarkecie (bądź w Pepco, pakowane po 3szt nie polecam!) . Kiedy jednak paznokcie mi podrosły i zaczęłam przywiązywać wagę do ich kształtu, te supermarketowe pilniczki zaczęły się nie sprawdzać... Dlaczego? Zostawiały bardzo nieestetyczne "zadziorki". Dodatkowo po jednym, dwóch użyciach pilniczek nadawał się do śmieci.
Przy okazji wizyty w Rossmannie przyjrzałam się pilniczkowej ofercie i kupiłam taki :

Jest on z Rossmannowskiej serii for you Beauty, przeznaczony dla mocnych paznokci. Kosztował ok 5-6zł.

I wiecie co? On jest genialny! Bardzo dobrze się nim piłuje, łatwo uzyskać odpowiedni kształt paznokcia. Dodatkowo z pewnością wytrzyma kilka albo nawet kilkanaście zabiegów na paznokciach, gdyż ściera się powolutku.

Polecam z czystym sumieniem :) Niby mała rzecz, ale różnica ogromna.

Jakie rodzaju pilników używacie? Papierowych, szklanych a może metalowych?

8 komentarze:

Karola on 24 czerwca 2012 13:15 pisze...

Wcześniej używałam pilników szklanych a teraz przerzuciłam się na szklane i jestem z nich bardzo zadowolona:)

Anonimowy pisze...

Mi najbardziej odpowiadają te zwykłe metalowe pilniczki,tymi nie potrafię piłować:D

Dagusia on 24 czerwca 2012 15:30 pisze...

lubię pilniczki takie :)

laaafe on 24 czerwca 2012 16:45 pisze...

Osobiście używam szklanego i właśnie ten lubię najbardziej spośród innych.

sauria80world on 24 czerwca 2012 17:36 pisze...

u mnie papierowe idą jak woda ;/

Enka on 24 czerwca 2012 20:38 pisze...

Obecnie używam papierowych i takie najbardziej lubię :)

Catalinka on 25 czerwca 2012 11:37 pisze...

Zawiodłam się ostatnio na papierowych i kupilam szklany, jestem bardzo zadowolona ;)

apteka marzenie on 25 czerwca 2012 13:06 pisze...

mówisz, że genialny ? :)
szkoda że one tak szybko się niszczą ;/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos