sobota, czerwca 02, 2012

Recenzja: Eva herbal garden żel do mycia oczyszczająco-łagodzący

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, czerwca 02, 2012
Na samym początku chce Was poinformować, że niestety na trzy tygodnie zostałam pozbawiona aparatu i  będę musiała posiłkować się zdjęciami pochodzącymi z internetu. Myślałam, o tym żeby na cały ten okres zaprzestać dodawanie postów, ale jednak nie widzę w tym sensu :)

Dziś na świeczniku żel do mycia twarzy Pollena Eva, co do którego mam mieszane uczucia...
źródło: oficjalna strona Pollena Eva

OPAKOWANIE: żel zamknięty jest w prostej tubie.

ZAPACH: bardzo delikatny, przyjemny

KONSYSTENCJA: tutaj produkt dostaje ode mnie dość sporego minusa- jak na żel jest strasznie rzadki, lejący. Od razu po otwarciu wieczka wylewa się, dlatego należy być ostrożnym. Najlepiej chyba aplikować go na gąbęczkę.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Oparty na delikatnych substancjach myjących dokładnie i głęboko oczyszcza skórę, nie naruszając bariery ochronnej naskórka. Alantoina, sok z aloesu oraz substancje czynne zawarte w ekstrakcie z czerwonej koniczyny działają kojąco i łagodząco na skórę. Nie zawiera mydła.
Efekty codziennego stosowania żelu:
-pozwala dłużej utrzymać matowy wygląd skóry
-nadaje skórze elastyczność oraz odpowiednie nawilżenie
-działa witalizująco i tonizująco

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, przy tym jest delikatny i nie podrażnia skóry. W moim przypadku jednak bardzo wysusza :( Odkąd zaczęłam go używać, na policzkach i w okolicy nosa skóra jest bardzo przesuszona. Obecnie odstawiłam żel na kilka dni, by zobaczyć i przekonać się czy to właśnie on przyczynił się do takiego stanu skóry twarzy.
Na drugim miejscu w składzie, zaraz po wodzie znajduje się SLS...

REASUMUJĄC:

PLUSY:
-delikatny zapach
-dobrze radzi sobie z makijażem
-nie podrażnia skóry ani oczu (mowa tu o zaczerwienieniach, swędzeniu skóry itd )
-zawiera wyciąg z koniczyny, a także alantoinę i aloes
-cena: 8,99 w Rossmannie

MINUSY:
-niestety w moim przypadku wysusza
-konsystencja jest zbyt rzadka, przez co produkt nie jest wydajny


Używałyście tego żelu? Albo innych kosmetyków z tej serii? Jak Wasze wrażenia?


8 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jeszcze nic nie miałam z Herbal:))

Ja on 2 czerwca 2012 14:41 pisze...

Ja mam już swój ulubiony żel do mycia buzi ;)

Ellysa on 2 czerwca 2012 15:34 pisze...

nie miałam jeszcze nigdy nic tej firmy :
Zapraszam do mnie na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

Dagusia on 2 czerwca 2012 16:30 pisze...

nie miałam nigdy :) ale dobrze że nie robi zaczerwienienia bo tego nie lubię :)

Kaprysek on 2 czerwca 2012 16:49 pisze...

Jeszcze się nie spotkałam z tą serią, ale może kiedyś ... ;)

Zielone Serduszko on 2 czerwca 2012 19:31 pisze...

Nie spotkałam nigdy tych kosmetyków :)

xkeylimex on 2 czerwca 2012 19:48 pisze...

Nie przepadam za kosmetykami tej firmy- seria For Teens jest moim zdaniem koszmarna :/ Chyba nie spróbuję innych kosmetyków od nich...

sauria80world on 5 czerwca 2012 19:49 pisze...

dla mnie nowość :O

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos