czwartek, maja 31, 2012

Ulubieńcy maja. Majowa trójka :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, maja 31, 2012
Ulubieńcy maja to tylko trzy produkty, bez których nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji. Po kolei: odżywka do włosów, pomadka ochronna do ust i odżywka do paznokci. 

1. Odżywka wygładzająca Isana
Przede wszystkim za to, że potrafi ujarzmić moje włosy, są lśniące, gładsze, dobrze się rozczesują. Absolutnie nie obciąża włosów. I kosztuje grosze :)

2.Pomadka rumiankowa Alterra

Na tym koszmarnym zdjęciu za wiele nie widać, ale pomadka jest naprawdę godna uwagi. Na początku nie mogłam przyzwyczaić się do jej zapachu, bo za ładnie to ona nie pachnie, mimo to stała się moim ulubieńcem. Bardzo szybko regeneruje usta, sprawia, że są nawilżone. Dodatkowo zawiera wiele cennych, naturalnych składników.

3.Odżywka 8w1 Eveline
Mimo że na początku trochę na nią psioczyłam: przy regularnym stosowaniu naprawdę działa! nie wyobrażam sobie pomalowania paznokci bez tej odżywki jako warstwy bazowej. W końcu mam długie, zdrowe paznokcie :)

A u Was jakie produkty zasłużyły na miano ulubieńców? :)

Mój blog dobił właśnie do 50 tys. wyświetleń: Dziękuję Wam bardzo!! :)

13 komentarze:

Dagusia on 31 maja 2012 17:00 pisze...

i nic nie miałam ale u mnie na bank szampon Elseve, Mgiełka Radical i Tusz Wonder Lash ;)

Kate. on 31 maja 2012 17:32 pisze...

pod 1 i 3 podpisuję się całą sobą! :)

Unknown on 31 maja 2012 17:34 pisze...

mam alterrę i eveline i z pomadki jestem zadowolona a eveline to sie okaze:)

Ja on 31 maja 2012 18:00 pisze...

Odżywkę uwielbiam,ale szybko się kończy
Pomadkę uwielbiałam ale teraz za bardzo dla mnie śmierdzi :(
Odżywki do pazurków nie miałam na razie nie potrzebuję.

Paubia on 31 maja 2012 18:38 pisze...

Odżywka Isany i Eveline - lubię także i ja :)

Anonimowy pisze...

Muszę sobie w końcu zakupić tą Isane:)

sauria80world on 31 maja 2012 19:25 pisze...

8w1 u mnie się nie sprawdziła! :(

Catalinka on 31 maja 2012 20:06 pisze...

Dołączam do zachwytów nad odżywką ;). Przetestowałam kilka na swoich włosach i chyba zrobiła na mnie najlepsze wrażenie.

Karolina on 31 maja 2012 20:07 pisze...

U mnie lepiej sprawdza się ta odżywka z kompleksem witaminowym :)

apteka marzenie on 31 maja 2012 22:24 pisze...

tą odżywkę Isana dziś kupiłam
a tą do paznokci mam i cenię :)

PureMorning on 1 czerwca 2012 08:31 pisze...

Muszę w końcu kupić tą odżywkę.

Carolina on 2 czerwca 2012 20:17 pisze...

Mam nadzieję że odżwka z isany sprawdzi się i u mnie : )

Karola on 3 czerwca 2012 22:18 pisze...

Eveline 8w1 uwielbiam:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos