wtorek, maja 15, 2012

Nowości pielęgnacyjne.

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, maja 15, 2012
Wczoraj wracając z biblioteki wstąpiłam do Rossmanna, oprócz kilku sprawdzonych już przeze mnie produktów: maseczki itd. Skusiłam się na trzy kompletnie nowe dla mnie kosmetyki do pielęgnacji.
1. Bardzo dobrze Wam znana i wychwalana odżywka Isana, której do tej pory nie miałam okazji używać. Z racji tego, że moja maska Biovax właśnie sięgnęła dna, nie zastanawiałam się długo i kupiłam. Kosztuje jak dobrze pamiętam 5,49.
Chcę spróbować używać jej na różne sposoby, od klasycznego, jak zaleca producent, po nakładanie jej jako maski (czepek, ręcznik :)) oraz mycia włosów. Już nie mogę doczekać się efektów!


2.Krem do rąk Synergen. Skusił mnie piękny, owocowy zapach, idealny na lato !


3. Pomadka ochronna Alterra z rumiankiem. Ostatnio używałam różanej Nivea, ale kompletnie się nie sprawdziła, ta już po kilku aplikacjach sprawia, że usta są przyjemnie nawilżone i gładkie.

Za jakiś czas z pewnością pojawią się recenzje tych produktów .Większe zakupy kosmetyczne planuje na początku czerwca :)

8 komentarze:

Kamyczek on 15 maja 2012 09:41 pisze...

Isana jest bardzo dobra:)

karodos.pl on 15 maja 2012 10:11 pisze...

Pomadkę Alterry z rumiankiem bardzo mile wspominam.

Ja on 15 maja 2012 11:54 pisze...

Odżywkę z Isany mam i uwielbiam :)
Pomadka z Alterry też posiadam,ale moim zdaniem przy zmianie opakowania zmieniła się pomadka Strasznie śmierdzi i już nie ma takiego działania jak wcześniej. :(

mala9mi on 15 maja 2012 12:59 pisze...

Mam ochotę na ta pomadkę Alterry.Co prawda nie przepadam za sztyftami, wolę balsamy ale trudno.Bo ostatnio Carmex się coś zepsuł i trzeba czegoś nowego poszukac.

One_LoVe on 15 maja 2012 13:30 pisze...

uwielbaim tę pomadkez alterry. :)

kosmetoholiczka_1919 on 15 maja 2012 13:51 pisze...

Mam tą odżywkę Isana, jeszcze nie używałam, bo 2 inne czekają w kolejce do wykończenia i wwtedy biorę się za tą ;))

Anonimowy pisze...

Muszę sobie kupić tą odżywkę z Isany:-)

Kasieńka ;) on 15 maja 2012 19:31 pisze...

Czekam na recenzję kremu i odżywki do włosów ;))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos