piątek, maja 18, 2012

Basic Juicy Fruity nailsticker.

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, maja 18, 2012
Kiedy wczoraj przed wyjściem na szybko pomalowałam paznokcie swoim ulubionym MIYO, jeden z nich nieopatrznie zahaczył mi się i na kciuku prawej dłoni miałam 2 dość duże zadry lakieru. A że się dość spieszyłam z szuflady wyciągnęłam kupione w tamtym roku w Schlekerze naklejki do paznokci, bym nie musiała na nowo nakładać lakieru.
W opakowaniu było 36 sztuk różnych owocków: kiwi, jabłko, pomarańcza, arbuz, truskawa w dwóch rozmiarach.
Sprawnie i szybko zahaczony lakier naprawiłam arbuzkami:
Sposób użycia jest bardzo prosty: naklejamy wybranego owocka na lakier, nie trzeba go nawet zabezpieczać dodatkową, przeźroczystą warstwą emalii, gdyż naprawdę przyzwoicie się trzyma (aż za... ale o tym za chwilę). Zawsze pomagam sobie pęsetą lekko dociskając nalepki.
Bardzo fajnie wyglądają na letnich, prawdziwie kolorowych mani, zarówno na dłoniach jak i na stopach.

Jedynym ich mankamentem jest tak naprawdę problem z usunięciem.
Sam zmywacz często nie pomaga, po lakierze śladu już nie ma, naklejka trzyma się dalej uparcie. Co wtedy robię? Próbuję złapać ją pęsetą i zwyczajnie odkleić, nie jest to jednak proste zadanie i trzeba się trochę namęczyć.
Mimo to myślę, że to bardzo fajny, letni pomysł na odświeżenie naszych paznokci, albo jak w moim przypadku S.O.S maskujemy niedoskonałości lakieru.

Naklejki te pochodzą z zeszłorocznej limitowanki Basic, dlatego obawiam się, że nie będą już nigdzie dostępne. Kosztowały jak dobrze pamiętam 3,99 zł, więc cena całkiem przyjazna :)
Lubicie taką formę zdobień paznokci? Jakie wzory chętnie widziałybyście u siebie? :)

6 komentarze:

Dagusia on 18 maja 2012 09:41 pisze...

świetne ;) u mnie w rozdaniu do wygrania takie słodziaki :D

Anonimowy pisze...

Super:))

Ja on 18 maja 2012 11:03 pisze...

Bardzo fajne naklejki,ja takich nie używam.

mala9mi on 18 maja 2012 13:35 pisze...

Ale słodkie.Świetna sprawa.

Kaprysek on 19 maja 2012 17:23 pisze...

;) takie owocowo-wakacyjne paznokcie teraz masz ;)

Panna-Kokosowa on 30 maja 2012 22:26 pisze...

Smakowite:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos