środa, maja 09, 2012

TAG: wiem co jem!

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 09, 2012
Zostałam otagowana przez Yumi, za co jej ślicznie dziękuję :)!

 1.Czy odżywiasz się zdrowo?
Nie mogę powiedzieć, że zdrowo. Strasznie lubię słodycze i to one mnie gubią. Poza nimi nie jest źle : lubię sałatki, chude mięsa, nabiał.

2.Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak to jakich produktów unikasz?
Nie kupuję produktów, które zawierają dużo ulepszaczy smaku, zapachu itd.

3.Jesz dużo owoców i warzyw?
Z owoców przepadam latem za truskawkami i arbuzem. Wtedy jem ich naprawdę sporo. Warzywa najchętniej w formie sałatek i surówek.

4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś?  Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
W liceum. Próbowałam diety warzywno-nabiałowej. Jednego dnia warzywa, drugiego nabiał i tak tydzień. Tragedia jak sobie przypomnę :( teraz mimo niestosowania diet, ważę ok 8kg mniej niż w liceum i jestem zadowolona ze swojej wagi :)

5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Raczej tak, ale nie przyszło mi to łatwo.

 6.Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Jest tego trochę, uwielbiam wszelkie zapiekane makarony, sałatki. Słodycze: szczególne lody i czekoladę :)

 7. Czy lubisz gotować?
 I piec i gotować. Kombinować trochę w kuchni :)

8. Co chciałabyś wyeliminować ze swojej diety a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Ilość słodyczy.

 9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
 Z dzieciństwa została mi niechęć do krupniku i kotletów schabowych. Cały czas to chyba czekoladę :)

  10.Ile posiłków jesz dziennie?
Zależy jak mam zaplanowany dzień. Myślę, że tak 3-4.

Zapraszam do TAG-u wszystkie z Was, które jeszcze w nim nie uczestniczyły. Myślę , że jest wart uwagi! :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Też uwielbiam lody!:D

Yumi :) on 9 maja 2012 11:16 pisze...

Cieszę się, że wykonałaś Taga :D Też mam słodki problem, jak tu się pozbyć słodyczy, gdy są taaakie pyszne? :)

One_LoVe on 9 maja 2012 12:21 pisze...

sałatki, surówki, owoce mogłabym jeść na okrągło. :P

Zielone Serduszko on 12 maja 2012 00:44 pisze...

Truskawki i arbuz to również jedne z moich ulubionych owoców :) Mniam!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos