piątek, maja 25, 2012

Ziaja, maska nawilżająca z zieloną glinką

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, maja 25, 2012
Na blogu do tej pory pojawiły się recenzje następujących masek Ziai:

-kojąca: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2011/08/maska-kojaca-ziaja-skora-wrazliwa.html

-regenerująca: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2011/07/recenzja-ziaja-maska-regenerujaca-z.html

-oczyszczająca: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/05/ziaja-maska-oczyszczajaca-kaolinowa-z.html

-anti-stress: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/01/maska-anti-stress-ziaja-z-glinka.html

 źródło: google.pl

Dziś podzielę się z Wami moją opinią o masce z glinką zieloną, czyli nawilżającej.
Ostatnimi czasy moja skóra stała się bardzo przesuszona, nie wiem do końca co jest tego przyczyną, czy ostre słońce, czy może maść od dermatologa, której używam dość często bo stan skóry twarzy się trochę pogorszył. Kilka dni temu miałam problem, by nałożyć podkład: suche skórki strasznie mi to utrudniały. Wybrałam się więc do Rossmanna po maskową pomoc. Padło na Ziaję, bo Ziaję lubię, maseczki są naprawdę przyzwoite, nie podrażniają, ładnie pachną i relaksują.

Maska nawilżająca z glinką zieloną:

Maska intensywnie nawilża naskórek:
- glinka zielona nawilżająca - naturalny surowiec z grupy minerałów ilastych, źródło mikroelementów: głównie krzemu (około 35%), glinu (około 13%), żelaza (około 4,5%), magnezu (około 3%) oraz wapnia (około 19%).
Maska przyspiesza regenerację skóry:
- ECO-certyfikowany olej Canola - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek.
- ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka
- prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek
Kosmetyk skutecznie wygładza naskórek:
- ekstrakt z owoców drzewa Tara- bogaty w oligosacharydy, zapewnia długotrwałe nawilżanie skóry. Tworzy naturalny film wzmacniający barierę hydrolipidową w efekcie doskonale wygładza naskórek. Składniki aktywne: Skład kosmetyku: olej canola , glinka zielona, glicerydy kokosowe

Pachnie gruszkami. Konsystencja standardowa jak dla masek Ziai. Jedną saszetkę podzieliłam sobie na 2 razy. Po ok 15 minutach buzia była naprawdę nawilżona, wszystkie przesuszenia zniknęły. Nie podrażniła jej , ani nie zapchała.
Jedyne za czym nie przepadam w tych maskach, to fakt że trzeba je zmywać. Od niedawna robię to gąbeczką i uważam to za najlepszy sposób.

Wśród masek Ziai mam swojego faworyta: regenerującą, ale nawilżająca depcze jej po piętach :) planuję używać regularnie! :)

Która z masek Ziai jest Waszą ulubioną? :)

8 komentarze:

Plotkara on 25 maja 2012 08:37 pisze...

a ja tej kojącej i dotleniającej jeszcze nie widziałam :/ muszę dokładniej przekopać drogerię i przetestować :P

PureMorning on 25 maja 2012 08:42 pisze...

Miałam kilka z tych maseczek, ale tej chyba jeszcze nie.

Anonimowy pisze...

Ja miałam anty-stres i u mnie słabo nawilża:)

Sówka81 on 25 maja 2012 11:13 pisze...

Nie miałam ziajki żadnej maseczki ale może coś zakupię

Dagusia on 25 maja 2012 15:00 pisze...

ja używałam tylko tej szarej dla mnie dobra ale muszę kupić więcej :) innych :)

apteka marzenie on 25 maja 2012 16:00 pisze...

baaardzo lubię te maseczki :) chociaż tylko trzy przetestowałąm

Kaprysek on 25 maja 2012 17:38 pisze...

Maseczki z ziaji należą do moich ulubionych. Zawsze w domu mam ich zapas ;)

Ja on 26 maja 2012 16:12 pisze...

tej jeszcze nie używałam,ale bardzo fajna jest oczyszczająca ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos