poniedziałek, maja 28, 2012

Lirene Dermoprogram nawilżanie. Maseczka samowchłaniająca z wyciągiem z wiśni Barbados

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, maja 28, 2012
Moja skóra twarzy jest ostatnio strasznie kapryśna, nie dość, że pojawiają mi się nieprzyjemne niespodzianki, to dodatkowo jest sucha jak wiór... Praktycznie cały czas potrzebuje dość intensywnego nawilżania. Postawiłam więc na różne maski i maseczki, by dodatkowo sprawdzić, która jest dla mnie najlepsza. Dziś o masce z Lirene.
Wybaczcie, ze znów wstawiam zdjęcie z internetu, ale straszna gapa ze mnie i zanim zdążę wszystko sfotografować, produktów (zwłaszcza tych w saszetkach) już nie ma....
źródło: aptekaslonik.pl

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:  Maseczka o aksamitnej konsystencji aktywuje proces intensywnego nawodnienia w głębokich warstwach skóry oraz trwale stabilizuje poziom wody w komórkach. Połączenie wiśni z Barbados oraz Glucamu i Alantoiny, wpływa na błyskawiczną i odczuwalną poprawę jędrności i elastyczności naskórka. Maseczka odbudowuje warstwę hydrolipidową, chroniąc skórę przed odwodnieniem i przed działaniem czynników zewnętrznych.
Skóra twarzy po niezwykle przyjemnym zabiegu z maseczką jest dogłębnie nawilżona, promienna i odświeżona.

OPAKOWANIE: saszetka o pojemności 10ml. Mi starczyła na 3 użycia (tylko twarz)

KONSYSTENCJA:konsystencja kremu, którą nakładamy grubą warstwą na twarz i czekamy do wchłonięcia

ZAPACH: bardzo delikatny, typowy dla produktów Lirene

DZIAŁANIE: nawilża, ale jak dla mnie na zbyt krótko. Musiałabym używać jej praktycznie codziennie.Dodatkowo czuję, lekkie szczypanie, zaraz po nałożeniu. Raczej nie kupię ponownie.

Ostatnio była w promocji w Rossmannie za 1,99 (sprawdźcie może nadal trwa ta promocja :))

Jakie nawilżające maseczki są Waszymi ulubionymi?

Podzielcie się również swoją opinią o kapsułkach HYDRO z Rossmanna, mam zamiar przeprowadzić u siebie taką nawilżającą kurację, tylko nie wiem czy warto? 

Miłego dnia!

6 komentarze:

https://fashionable.com.pl/ on 28 maja 2012 09:19 pisze...

Kiedyś pracowałam w Rossmannie, kapsułki miały opinie pół na pół, raczej średnio się sprzedawały...
http://www.fashionable.com.pl/

Entertainment on 28 maja 2012 10:26 pisze...

Ja używałam tych kapsułek z Rossmanna :). Nawet w porządku były. Za taką cenę warto spróbować ;). Tutaj więcej:
http://ainta-reviews.blogspot.com/2012/03/rival-de-loop-hydro-kapsuki-nawilzajace.html :).

Ja on 28 maja 2012 12:40 pisze...

Miałam i mnie nie zachwyciła.Ja na razie używam mało masek.Teraz mam z Perfecty nawilżającą.

Anonimowy pisze...

Nie miałam tej maseczki,ale jak krótko nawilża to raczej nie chce:-)

Karola on 28 maja 2012 14:52 pisze...

Pierwsze zdanie jakbym czytała o swojej skórze teraz;( Moja ulubiona maseczka nawilżająca to Perfecta z migdałami:)

Dagusia on 28 maja 2012 17:01 pisze...

jak taka tania to sobie wypróbuje :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos