sobota, maja 12, 2012

10 produktów godnych polecenia, za mniej niż 10 zł!

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, maja 12, 2012
Przedstawię Wam dzisiaj 10 kosmetyków, które możemy dostać za mniej niż 10 zł. Są to produkty godne uwagi i zdecydowanie mogę je polecić! Bez zbędnego przedłużania przechodzę do rzeczy. Kolejność jest przypadkowa:

PIELĘGNACJA
1. Krem Babydream natural. (Gesischtcreme)

Ciężko mi sobie przypomnieć, ile tubek tego kremu już zużyłam... Dla mnie idealny pod makijaż wiosną i latem. Nie zostawia tłustej powłoki, sprawia, że twarz jest nawilżona, zauważyłam również, że posiada właściwości matujące. Kosztuje ok 5zł.

2.Ziaja Ulga. Płyn micelarny.

Bardzo delikatny płyn micelarny. Nie wywołuje podrażnień. Bez problemu radzi sobie z dziennym makijażem. Kosztuje 8,99 zł w Rossmannie.

3.Masło do ciała Joanna.
Na zdjęciu wersja kawowa. Obłędnie pachnie i naprawdę przyzwoicie nawilża. Kosztuje w zależności od promocji 6,5-9zł.

4.Szampon Babydream.


Bez SLS delikatnie myje i oczyszcza. Włosy są po nim miękkie i błyszczące ( radzę tylko stosować odżywkę). Sprawdza się u mnie lepiej niż Alterra ( ta niestety podrażniała mi skórę głowy). Kosztuje 3,99 zł w Rossmannie.

5. Ziaja Blubel.
To chyba najfajniej pachnące mydła pod prysznic. Szczególnie różowa wersja. Przepadam też za Ziają maziajki: cola i guma do żucia. Kosztują ok 7zł za 500ml.

6.Maseczki z Perfecty i Ziai w saszetkach.

Szczególnie nawilżająca i odżywcza z Perfecty, z Ziai natomiast regenerująca. Starczają na 2-3 użycia, dobrze nawilżają i pielęgnują skórę twarzy. Cena od ok 1,50 do 2zł.

KOLORÓWKA:

7.Essence Stay with me!

Przyjemny aplikator, piękne kolory. Długo trzymają się na ustach. 8,99zł .

8. Essence XXXL shine
Swojego czasu można było go dostać za zawrotną cenę 3,99zł. Nie klei się, ładnie podkreśla usta. Ma wygodny aplikator.

9. Essence concealer stay all day.

Z tego co pamiętam kosztuje troszkę więcej niż 10zł tzn 10,99, ale jest wart uwagi. Delikatnie rozświetla okolice pod oczami, dodatkowo przyzwoicie kryje niedoskonałości i w stanie nienaruszonym trzyma się kilka godzin.

10. MIYO lakiery.

Nie gęstnieją, nie odpryskują, dość długo utrzymują się na paznokciach. Szkoda tylko, że są słabo dostępne. Kosztują 4,99zł.


Dziewczyny! co znalazłoby się na Waszej liście za mniej niż 10zł ? :)

18 komentarze:

Lallane on 12 maja 2012 11:16 pisze...

ja bym dała na swojej liście odżywkę z Isany :D

Anonimowy pisze...

Nie lubię tego szamponu z Babydream:/
Ale maseczki perfekta,błyszczyk essence i ziaja blubel uwielbiam:)

aSHa on 12 maja 2012 11:43 pisze...

i maskę z alterry :)

JAGA on 12 maja 2012 11:46 pisze...

kremu jeszcze nie miałam ale wydaje się być całkiem fajny więc może niedługo zagości u mnie :)
a dodałabym do listy balsam do kąpieli babydream fur mama! :D 9,99 za 500 ml, zaczęłam nim myć włosy - rewelacja!

Catalinka on 12 maja 2012 11:52 pisze...

Ziaja fioletowa to moje absolutne must have, kocham ten zapach ;)

Dagusia on 12 maja 2012 12:43 pisze...

nie lubię szamponu ale za to kocham maseczki :)

Paubia on 12 maja 2012 14:39 pisze...

Ogólnie fajna alternatywa z tym postem.
A ten pierwszy kremik to gdzie można dostać?

chodzpomalujmojswiat on 12 maja 2012 14:48 pisze...

Paubia: to seria babydream dostępna w Rossmannie :)

Justa147 on 12 maja 2012 14:55 pisze...

bardzo fajna i przydatna notka :) a powiedz mi gdzie Ty upolowałaś lakiery MIYO ?

Ninth Witch on 12 maja 2012 15:39 pisze...

Muszę się tymi lakierami zainteresować, bo strasznie mnie wkurza, kiedy lakiery gęstnieją, mimo, że nawet nie dotarłam do połowy buteleczki.

PureMorning on 12 maja 2012 15:45 pisze...

Tak jest: maseczki Ziai w saszetkach oraz lakiery MIYO są godne polecenia. Chciałabym wypróbować jeszcze maseczki z Perfecty.

chodzpomalujmojswiat on 12 maja 2012 16:00 pisze...

Justyna: we Wrocławiu są w drogerii Jaśmin (parter zaraz przy wejściu) w Feniksie na rynku :)

apteka marzenie on 12 maja 2012 17:02 pisze...

kurcze muszę poszukać gdzieś tych lakierów ! :)

no i wyorbować w końcu ten szampon z rossmana :)

Beautiful Duty on 12 maja 2012 17:16 pisze...

w lakiery msuze sie zaopatrzec ;) jak nic !
i kurcze prawie wszystkie dziecwyzny zachwycaja sie produktami Babydream ;) chyba sama musze zaczac ;)

dziekuje ;*

Ja on 13 maja 2012 10:26 pisze...

Krem Babydream natural jest jeszcze dostępny w Rossmannie ?o ja go nie widziałam.
Masło z Joanny mam i uwielbiam ;)
Maseczkę z perfecty bardzo lubię i sobie ostatnio kupiłam

mintelegance89 on 13 maja 2012 20:57 pisze...

fajny pomysł na posta:)
mam kilka sprawdzonych kosmetyków za mniej niż 10zł:)

Silesian Beauty on 15 maja 2012 21:58 pisze...

te lakiery z miyo bardzo mnie kuszą ;)

obserwujemy :)?

laaafe on 16 maja 2012 10:08 pisze...

mam chęć na płyn micelarny z Ziaji, już tyle o nim słyszałam. :)
Fajnie piszesz swoje posty :) - obserwuję i pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos