środa, maja 23, 2012

Recenzja: SYNERGEN hand-creme

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 23, 2012
Dziś w zasadzie na dobre pożegnałam się z uczelnią: zdobyłam już wszystkie wpisy, sesji jak już wspomniałam ostatnio nie mam. Czeka mnie teraz pisanie, pisanie, pisanie...
Z okazji ostatniego dnia zajęć pół dnia spędziłam dziś wraz ze swoją grupą w parku. Było dużo śmiechu, zdjęć  :)

Dla Was przygotowałam recenzję kremu do rąk Synergen, który jakiś czas temu kupiłam w Rossmannie.


W przyciągającej wzrok różowo- fioletowej tubie znajduje się 75ml produktu.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA ZNAJDUJĄCE SIĘ NA OPAKOWANIU:
Synergen krem do rąk pielęgnuje skórę. Niepowtarzalna kombinacja świeżych mandarynek i grejpfruta w połączeniu z ekstraktem z liści wyzwala radosny, perlisty zapach, który czyni pielęgnację rąk wyjątkowym doznaniem. Działa nawilżająco przez 24 godziny, nie pozostawia tłustej warstwy, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Perlisty zapach? eee....

ZAPACH: naprawdę przyjemny, idealny na lato owocowy, słodki, ale nie duszący. Lubię takiego typu zapachy.

KONSYSTENCJA: przeciętna, nie jest zbyt gęsty, ani zbyt rzadki.

DZIAŁANIE: nie jest to wielkie wow, ale moje dłonie są miękkie .  Na pewno efekt nawilżenia nie utrzymuje się 24 godziny. Kremuję ręce kilka razy w ciągu dnia. Duży plus za to, że nie pozostawia tłustej warstwy.

REASUMUJĄC:

PLUSY:
-szybko się wchłania
-ładnie pachnie
-nie pozostawia tłustej warstwy
-cena (ok 5zł w Rossmannie)

MINUSY:
-na pewno nie nawilża 24h
-dla naprawdę suchych dłoni nawilżenie może okazać się niewystarczające

Używałyście tego kremu? Powiem szczerze, że jestem typowym wzrokowcem i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolorowe opakowanie :)

9 komentarze:

Dagusia on 23 maja 2012 19:11 pisze...

no mi też by się rzuciło opakowanie- nie używałam i mam za duży zapas :D aby kupić hehe

Anonimowy pisze...

Nie używałam,ale ja potrzebuję dużego nawilżenia:))

Paubia on 23 maja 2012 19:23 pisze...

w sumie taki zwykły kremik ;)

Plotkara on 23 maja 2012 19:26 pisze...

teraz go używam i jest bardzo przyjemny, szczególnie zapach mi się podoba :)

Kaprysek on 23 maja 2012 22:47 pisze...

Mam ten krem i kocham go za efekt miękkich, nawilżonych dłoni oraz boski zapach ;)

Ja on 24 maja 2012 09:29 pisze...

nie miałam kremu z tej firmy.

Zakupoholiczka on 24 maja 2012 17:15 pisze...

Uwielbiam jego zapach ;)

sauria80world on 24 maja 2012 21:15 pisze...

synergen to nie dla mnie...

Sylwia on 24 maja 2012 21:16 pisze...

Nie używałam i dla moich dłoni raczej nie będzie odpowiedni. Mam bardzo suchą skórę.
Zapraszam do siebie na rozdanie.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos