środa, maja 30, 2012

Zużycia maja i ich zamienniki

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 30, 2012
Przede wszystkim dziękuję Wam za wszelkie porady dotyczące pytań z poprzedniego posta :) Z pewnością wdrążę je do swojej pielęgnacji- nie tylko tej od zewnątrz, ale również od wewnątrz.

Dziś przychodzę z moim projektem denko, które jak zwykle do największych i najbardziej okazałych nie należy.Udało się zużyć dosłownie kilka produktów:

ŻEL POD PRYSZNIC DOVE:
Naprawdę fajny, bardzo wydajny żel, który absolutnie nie wysusza skóry.Zamieniłam go na nowość Nivea- żel pod prysznic goja z witaminą C z żurawiny.

KREM BABYDREAM:

Na zdjęciu Gesischtcreme: macie rację dziewczyny, niestety ten typowo do twarzy został wycofany :( byłam, szukałam jest jedyne ta wersja do pielęgnacji całego ciała.  Kupiłam więc właśnie ją.

FILTR BABYDREAM +50:

Bardzo fajny krem z wysokim, bezpiecznym filtrem. Minusem jest to, że ma w składzie alkohol. Plusem, że nie bieli i ma zapach przypominający mi krem do tortów :)

MASKA BIOVAX INTENSYWNIE REGENERUJĄCA:

Bardziej polubiłam się z wersją z proteinami mlecznymi, ale ta też jest przyzwoita. Nie obciąża włosów, sprawia, że są miękkie i lśniące. Zamiast niej kupiłam Isanę i śmiało mogę powiedzieć, że po użyciu jej jako maski (ok 20min w czepku i ręczniku) daje podobne rezultaty jak ta L'biotica.

ZIAJA ULGA PŁYN MICELARNY:
Mój ulubiony micel, sprawdza się u mnie lepiej niż z Bourjois. W zamian (nie wiem co mnie podkusiło) kupiłam żel do mycia twarzy Eva Herbal Garden z ekstraktem z czerwonej koniczyny. I to jest chyba sprawca tego całego zamieszania z suchą cerą :( Może któraś z Was go używała i ma podobne odczucia?

MYDEŁKO MANGO THE BODY SHOP:
Mydełko było dla mnie raczej produktem neutralnym. Nie przepadam bowiem, że mydłami w kostce. Używałam go głównie do mycia rąk. Pachnie ładnie owocowo, jak wszystkie kosmetyki z tej serii, jednak zapach na skórze nie utrzymuje się.


A jak u Was w tym miesiącu?

Dodam tylko, że dziś pierwszy raz miałam masaż chińską bańką (mój prywatny masażysta nabył taką umiejętność, więc dlaczego nie korzystać :)).Boli straszliwie, na szczęście skóra się po chwili przyzwyczaja. Zobaczymy po kilku seansach czy zauważę jakąś różnicę :)



9 komentarze:

Dagusia on 30 maja 2012 18:29 pisze...

ten Micel będzie moim następnym ;)

Ja on 30 maja 2012 18:35 pisze...

Właśnie zastanawiam się nad kupnem baniek chińskich ;) Tylko sama musiałam bym się masować ;P

Sonnaille on 30 maja 2012 19:22 pisze...

Ale piękny szablon!! :) Mam ochote na maske BioVax od dawna.

Paubia on 30 maja 2012 20:17 pisze...

Muszę wypróbować tego micela :)

Wera on 30 maja 2012 22:15 pisze...

ciekawi mnie ziaja micel

Karola on 31 maja 2012 00:33 pisze...

Uwielbiałam ten krem Babydream dlaczego go wycofali;(

Anonimowy pisze...

Zaciekawił mnie ten kremik z filtrem,pisałaś może dokładniejszą recenzje na jego temat?:)

PureMorning on 31 maja 2012 09:45 pisze...

Dużo osób poleca ten micel, może go wypróbuję i ja ??

One_LoVe on 31 maja 2012 12:34 pisze...

mój denkowy post dopiero w przygotowaniu. :) sporo udało Ci się zużyć!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos