czwartek, maja 10, 2012

Ziaja maska oczyszczająca kaolinowa z glinką szarą

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, maja 10, 2012
Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją maski oczyszczającej. Wybrałam wersję z glinką szarą, gdyż moja cera staje się ostatnio kapryśna (dużo zaskórników, nieoczekiwani "nieprzyjaciele").




KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:
Maska kaolinowa z glinką szarą do skóry mieszanej, tłustej, trądzikowej.
Zmniejsza widoczność rozszerzonych porów. Glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%), normalizuje pracę gruczołów łojowych. Kompleks proteinowo - cynkowy łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia skóry.
Prowitamina B5 aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Alantoina, pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek, skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.
2 - 3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10 - 15 minutach.


KONSYSTENCJA: standardowa, nie spływa z twarzy po nałożeniu, posiada mikroskopijne granulki

ZAPACH:  bardzo delikatny, tym ciężko mi określić z czym się może kojarzyć :)

WYDAJNOŚĆ: 2-3 użycia

MOJA OPINIA: jak dla mnie najsłabsza ze wszystkich masek Ziai, a próbowałam ich już kilka. Nie widzę zupełnie zmniejszenia porów, nie łagodzi podrażnień, skóra wygląda tak samo przed, jak i po użyciu. Jeśli chodzi o moją twarz zupełnie zbędny produkt...Dodatkowo piekielnie ciężko się zmywa...

A jakie jest Wasze zdanie na temat tej maseczki?

9 komentarze:

Dagusia on 10 maja 2012 17:47 pisze...

ja ją lubię ale innych nie próbowałam ;D czas to zmienić :)

Anonimowy pisze...

Tej nie miałam,ale miałam inne i u mnie średnio one się sprawdzały(pod kątem nawilżenia):)

chodzpomalujmojswiat on 10 maja 2012 18:23 pisze...

Make-up kama: ta wersja w ogóle nie nawilża... ostatnio strasznie przesuszyła mi się skóra na czole i nic działa :(

Ja on 10 maja 2012 19:19 pisze...

Bardzo lubię tą maseczkę :)

Paubia on 10 maja 2012 20:28 pisze...

Jestem tego samego zdania co Ty...

mintelegance89 on 11 maja 2012 09:00 pisze...

ja używam tylko tej maseczki ziaja, innych jeszcze nie miałam.

karodos.pl on 11 maja 2012 09:25 pisze...

Nie miałam jej ale dobrze wiedzieć że jest średnia:)

Zielone Serduszko on 12 maja 2012 00:42 pisze...

Mnie przypadła do gustu :)

sauria80world on 13 maja 2012 19:39 pisze...

zrobiona na szaro ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos