poniedziałek, maja 21, 2012

Najlepiej zacząć jest od poniedziałku...

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, maja 21, 2012
Moje drogie! Z racji tego iż jestem na piątym roku studiów, zajęcia kończą mi się już w czwartek. Sesji nie mam. Zostaje tylko obrona... No właśnie, mam nadzieję, że zrozumiecie, bo będę tutaj bywać o wiele rzadziej niż do tej pory.
Mam zamiar porządnie spiąć pośladki i w lipcu się obronić. Zostało mi trochę czasu, ale moja praca magisterska jest jeszcze w rozsypce, dlatego czas na mobilizację! Zaczynam od dziś..
źródło: google.pl

9 komentarze:

dzolls on 21 maja 2012 14:09 pisze...

Mam to samo, ale sesję niestety mam ;/
Trzymam kciuki, oby nam poszła magisterka równie sprawnie ;)

Kaprysek on 21 maja 2012 17:17 pisze...

W takim razie życzę mnóstwa cierpliwości ;) Na szczęście ja już mam to za sobą i nie wspominam tego czasu dobrze.A można wiedzieć z czego piszesz mgr ? ;) Powodzenia!

Dagusia on 21 maja 2012 21:01 pisze...

rok temu przeżywałam to samo ....powodzenia na obronie ;)

Unknown on 22 maja 2012 01:02 pisze...

powodzenia! pisanie pracy to meczarnia ale potem wielka duma z efektu :)

chodzpomalujmojswiat on 22 maja 2012 08:14 pisze...

Kaprysek: jestem na filologii rosyjskiej, a mój temat to:zoonimy( konkretnie:zwięrzęta domowe) w polskiej i rosyjskiej frazeologii i paremiologii :)

apteka marzenie on 22 maja 2012 11:19 pisze...

o rajku ! :) Powodzenia w takim razie !

Sówka81 on 22 maja 2012 15:14 pisze...

Powodzenia moja droga no i kopa w du.... na obronę

Kaprysek on 22 maja 2012 16:43 pisze...

łojej! temat rewelacja! Powodzenia!

Anonimowy pisze...

Powodzenia kochana:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos