środa, maja 16, 2012

Garnier mineral. Clean sensation.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 16, 2012
Dzisiejszy post to dosłownie kilka słów, o moim ulubionym ostatnio antyperspirancie.
Dostałam go do testów od firmy Garnier. Sprawdza się super, gdyż czuję się pewnie cały dzień. Pachnie bardzo delikatnie. Nie zawiera alkoholu, ani parabenów. Znajduje się w praktycznym i idealnie zaprojektowanym opakowaniu (dzięki wgłębieniu po środku bardzo dobrze trzyma się go w dłoni). Absolutnie nie klei się i natychmiastowo wchłania.
Jedyne zastrzeżenia mam do stwierdzenia : 48h, bo wiadomo żaden produkt nie jest w stanie działać przez taki okres czasu, poza tym to naturalne,że bierzemy kąpiel czy prysznic, a dezodorant ma nas chronić w dzień.

Reasumując naprawdę godny polecenia, zresztą jak wszystkie dezodoranty Garniera, które należą obecnie do moich ulubionych antyperspirantów.

7 komentarze:

Marzena T on 16 maja 2012 10:02 pisze...

Ja też go używam i jestem zadowolona

laaafe on 16 maja 2012 10:03 pisze...

Bardzo ciekawe :) Wcześniejsza kulka Garniera też nie była zła, bo używam jej czasami.

Paubia on 16 maja 2012 10:35 pisze...

Nie mialam jeszcze okazji wypróbowania....

Ja on 16 maja 2012 12:42 pisze...

Muszę się zaopatrzyć w jakiś fajny antyperspirant ;)

Anonimowy pisze...

Może wypróbuję:)

apteka marzenie on 16 maja 2012 17:38 pisze...

mi się garnier niestety w ogóle nie sprawdza

Dagusia on 16 maja 2012 18:10 pisze...

lubię Garniere :)


jak masz chęć zapraszam na rozdanko :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos