sobota, maja 26, 2012

ISANA odżywka wygładzająca z olejkiem babassu.

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, maja 26, 2012
I nadszedł ten dzień, w którym śmiało mogę powiedzieć, że wychwalana przez Was odżywka Isana, sprawdziła się również na moich włosach. Zyskuje kolejną, bardzo zadowoloną fankę :)

Zacznę od tego, że gdyby nie blogi, Wizaż itd nigdy sama nie zwróciłabym na ten produkt uwagi. Kilka miesięcy temu zraziłam się do jednej odżywki z Isany ( w sprayu, bez spłukiwania) i kosmetyki do włosów z tej serii przestały mnie interesować.
Aż do teraz: odżywka wygładzająca, to naprawdę dobry poprawiacz kondycji włosów za niewielkie pieniądze!


OPAKOWANIE:

Sam produkt znajduje się w niezbyt rzucającym się w oczy mlecznym opakowaniu z różową nakrętką. Plus za to, że plastik jest na tyle prześwitujący, że spokojnie można kontrolować ilość odżywki.

KONSYSTENCJA:

Rzekłabym: przeciętna. Wolę ciut gęstszą konsystencję, jednak jak sama nazwa wskazuje jest to odżywka, nie maska. Absolutnie nie spływa, aplikacja jest przyjemna.

ZAPACH:

Pachnie delikatnie, nie jakoś nachalnie.

ZASTOSOWANIE:

Włosy :) producent zaleca używać jej po każdym myciu włosów, nałożyć odczekać chwilę i spłukać. Ja stosuję ją przy pierwszym, albo pierwszym i drugim OMO, a także jako maskę (nakładam większą ilość na włosy, zakładam czepek i ręcznik, odczekuje ok 20min. ).
Chcę spróbować również myć nią włosy, zamiast szamponu, obawiam się tylko szybszego przetłuszczania i obciążenia.

EFEKTY:

Zdecydowanie włosy lepiej się układają, są bardziej ujarzmione i nie puszą się aż tak, jak przedtem. Wyglądają zdrowo i błyszczą.  Bardzo łatwo się rozczesują.
Odżywka nie obciąża włosów. Nie podrażnia też skóry głowy (co niestety często się u mnie zdarza...)

PODSUMOWUJĄC:
 Nie znam lepszej odżywki za tę cenę, według mnie moje włosy wyglądają dokładnie tak samo, jak po stosowaniu Biovaxu. Jestem z niej bardzo zadowolona i na pewno zagości na stałe na mojej łazienkowej półce.
Jeśli jeszcze jej nie miałyście: POLECAM!


Wszystkim mamom, życzę WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE z okazji ich święta!
Ja swojej sprawiłam (jakby inaczej :)) iście kosmetyczny prezent: krem AA z serii technologia wieku i lakier do paznokci w odcieniu cappuccino.


13 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moja siostra miała tą odżywkę i nie była zadowolona,ale chyba spróbuję sama może u mnie się sprawdzi:))
Dołączam się do życzeń mamusiom:))

Ja on 26 maja 2012 14:54 pisze...

Mam ją i bardzo ją lubię ;)

Paubia on 26 maja 2012 15:12 pisze...

bardzo lubię tą odżywkę ;)

aSHa on 26 maja 2012 17:23 pisze...

muszę się w końcu na nią skusić :)

Carolina on 26 maja 2012 17:42 pisze...

Odżywka ta znajduje się na mojej liście : )

kosmetoholiczka_1919 on 26 maja 2012 18:54 pisze...

Uwielbiam ją, jest taniutka, bardzo fajnie wygładza moje trudne do okiełznania włosy i jest wydajna a do tego ma dobry skład

Karola on 26 maja 2012 19:17 pisze...

Miałam i za tą cenę jest bardzo ok:)

Dagusia on 26 maja 2012 19:26 pisze...

muszę ją kiedyś wypróbować bo mnie kusi :)

Iwetto on 26 maja 2012 20:35 pisze...

Masz rację wygląda niepozornie. Też o niej słyszałam wiele dobrego , ale osobiście jeszcze nie miałam przyjemności. Kupie na pewno ;D

Autor on 26 maja 2012 23:32 pisze...

Miałam i byłam zadowolona :)

beautyhairandfashion on 27 maja 2012 08:00 pisze...

Też sobie chwalę. Uwielbiam myć nią włosy :)

PureMorning on 27 maja 2012 13:22 pisze...

Musze ją w końcu wypróbować.

Ellysa on 27 maja 2012 19:23 pisze...

Jedna z lepszych odżywek :)
Zapraszam do mnie na rozdanie torby :)

_
http://ellysska.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos