piątek, czerwca 22, 2012

Neon Ados i jego prawdziwa odsłona i taka tam gadanina...

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, czerwca 22, 2012
Dziś kompletnie nie miałam w planie posta, ale muszę koniecznie z tego miejsca podziękować dobrej duszyczce, która kilka godzin temu wysłała mi na maila zdjęcia, dzięki którym lakier z Adosa prezentuje , tak jak powinien. Kochana dziękuję Ci bardzo! :) :

Przy okazji pochwalę się, że moja praca magisterska od czwartku leży już sobie w dziekanacie i na 2.07 mam zaplanowaną obroną. Jeśli możecie, trzymajcie kciuki w tym dniu !:)

I jeszcze sprawa czysto kosmetyczna:
Nie wiem co dzieje się z moimi włosami, ale moja ukochana metoda OMO zaczyna się nie sprawdzać :( Włosy po myciu szamponem bez SLS (Babydream) i potraktowaniu odżywką Isana już po kilku godzinach  wyglądają jak by były nieświeże...
Odstawiłam więc Babydream ,odżywkę i oczyszczam włosy lawendową Ziają lub szamponem z rzepą z Joanny.
Możliwe, że po prostu się za bardzo przyzwyczaiły. Czy któraś z Was miała podobnie?

Lecę oglądać mecz, a Wam życzę miłego wieczoru! :)


9 komentarze:

Kaprysek on 22 czerwca 2012 21:56 pisze...

Kochana kciuki będę trzymać. Masz już dzisiaj ode mnie kopniaka ;p a co do włosów to ja swoich nie OMO ;p ale od paru dni nie mogę z nimi dojść do ładu i składu ;/ może coś jest w "powietrzu" ;>

Alieneczka on 22 czerwca 2012 22:12 pisze...

fajny neonek :)

Paubia on 22 czerwca 2012 22:23 pisze...

Będę trzymać kciuki ;)

Przyjaciółka Rudej on 23 czerwca 2012 00:48 pisze...

Co do włosów - to ta pogoda. Niestety ;/ Tak jak nasze twarze nie wytrzymują i podkład po godzinie wygląda masakrycznie, tak skóra głowy też nie lubi zbytniego gorąca. Teraz używanie odżywek i masek powinno być mniejsze. Lepiej nałożyć na włosy trochę mniejszą ilość produktu niż zawsze :) Woda brzozowa nakładana na skalp ogranicza przetłuszczanie.

PureMorning on 23 czerwca 2012 08:53 pisze...

Ciekawy kolor ma ten lakier.

Mavia on 23 czerwca 2012 10:32 pisze...

Przepiękny neon!:) W sam raz na lato, będzie pięknie wyglądać na opalonych dłoniach:)
Pozdrawiam!

Dillerka Czekolady on 23 czerwca 2012 11:03 pisze...

Piękny kolor :)

Bibi Milneaux on 23 czerwca 2012 16:39 pisze...

Cudowny kolor!

Beata on 23 czerwca 2012 16:54 pisze...

Prześliczny kolor lakieru :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos