środa, czerwca 27, 2012

Maluszki dla maluszka Johnson's& Johnson's

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, czerwca 27, 2012
Pewnie wiele z Was zamówiło sobie tak jak ja próbeczki kosmetyków dla dzieci J&J . Moja ciekawość była tym większa, bo bardzo lubię wszelkie produkty kosmetyczne dla dzieci (na pewno pamiętacie post pochwalny Babydream :)).

W kartoniku znajdowały się 4 produkty:
Kolejno wystąp! :)
Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 (50ml) . Jeszcze go nie używam, ale dodam, że jestem pozytywnie zaskoczona gdyż nie zawiera mydła, barwników i parabenów w tym SLS.

Mleczko pielęgnujące (50ml) . Jest wzbogacone oliwką, jedyne co mogę powiedzieć, to że cudnie pachnie, na dniach zacznę jego testowanie.

Krem pielęgnacyjny (15ml), również wzbogacony oliwką.

Ochronny krem przeciw odparzeniom (15ml). Jedyny produkt, który do tej pory stosowałam. Powiem Wam szczerze, że nie miałam pojęcia jakbym mogła go używać (jest przeznaczony do smarowania skóry niemowlaka po zmianie pieluszki :)) i wiecie co? On genialne się sprawdza na przykre niespodzianki: zmniejsza je, wysusza, sprawia że szybciej znikają (na 1 miejscu w składzie cynk, zaraz po wodzie). Wczoraj nakładałam kilkakrotnie na dwa paskudne pryszcze i dziś nie ma prawie śladu :)

Próbeczki możecie zamówić na stronie producenta. Każda z Was może otrzymać jeden taki zestaw w ciągu roku.
Czekajcie również na zbiorową recenzję tych produktów :)

14 komentarze:

Kasieńka ;) on 27 czerwca 2012 20:23 pisze...

Krem przeciw odparzeniom jako krem na wypryski - wpadłaś na świetny pomysł ;)

Zapraszam do mnie, nowy post ;) : www.kosmetycznyzakatek.blogspot.com

Wera on 27 czerwca 2012 20:45 pisze...

koszmarne kosmetyki:(

Anonimowy pisze...

Genialny pomysł na wykorzystanie kremu na odparzenia:D

Wera on 27 czerwca 2012 21:12 pisze...

niestety u mnie się nie sprawdziły, a tym bardziej u mojego syna, jedna buteleczka płynu do kąpieli nie wystarcza, bo w ogóle się nie pieni, krem na odparzenia nie działa, są mało wydajne:( dla mnie nic specjalnego, wiesz żadnego zachwytu, znam o wiele lepsze dziecięce kosmetyki,

Wera on 27 czerwca 2012 21:13 pisze...

ale może akurat się u Ciebie sprawdzą:)

Bibi Milneaux on 27 czerwca 2012 21:18 pisze...

też to kiedyś zamówiłam za darmo :) bardzo fajny ten płyn!

poza tym podoba mi się Twój blog. ciekawy pomysł z tym tłem i napisami. a do tego wieża Eiffela! kocham Paryż! ^^

pzdr.

+ obserwuję

ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS
Z BRANSOLETKĄ Z WYBRANYM NAPISEM
DO WYGRANIA!

Paubia on 27 czerwca 2012 21:40 pisze...

także mam swoje próbeczki ;)

syllunia on 27 czerwca 2012 21:44 pisze...

Gratuluję, bardzo fajna paczka :)


Przy okazji, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję z firmą Golden Rose na moim blogu, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste:)

http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

Ja on 27 czerwca 2012 22:54 pisze...

Miłego testowania

Magdalena on 27 czerwca 2012 23:40 pisze...

Super zestaw:)

martynkaczarna on 27 czerwca 2012 23:59 pisze...

też dotarły do mnie te próbeczki - wykorzystam na wakacjach:)

Dagusia on 28 czerwca 2012 10:42 pisze...

ale przefajny zestawik :)

sauria80world on 28 czerwca 2012 14:04 pisze...

nigdy do mnie nie dotarły :(

Zielone Serduszko on 29 czerwca 2012 01:53 pisze...

Ja również zamówiłam te próbeczki, ale jeszcze nie używałam :)

Peeling enzymatyczny Ziaji podkradam czasem siostrze, ale to nie jest to. Ja potrzebuję i lubię czuć to zdzieranie, więc peeling morelowy to dla mnie strzał w dziesiątkę :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos