sobota, maja 04, 2013

Be 4 me!

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, maja 04, 2013
Be 4 me to zapach, który możecie dostać w Biedronce. Pewnie większość z Was słyszało opinie, że jest to odpowiednik Be Delicious DKNY. Postanowiłam na własnej skórze przekonać się czy tak właśnie jest... Zapraszam więc na krótką recenzję:


OPAKOWANIE: buteleczka, która nie ma żadnej zatyczki. Dodatkowo była dołączona mała biała wstążeczka, ale uważam, że jest ona zbędna i już jej nie mam :) Woda zapakowana jest oczywiście jeszcze w kartonik.

POJEMNOŚĆ: 15ml

CENA: ok 7zł jak dobrze pamiętam

ZAPACH: faktycznie pachnie jak zielone jabłuszko Be Delicious. Moja mama ma właśnie te perfumy więc łatwo było mi zrobić porównanie. Uważam, że jest idealny na lato: świeży, orzeźwiający.



MOJA OPINIA: zapach jest trwały i naprawdę długo się utrzymuje. Nie czuć w nim alkoholu, jak zdarza się to w przypadku tańszych tego typu produktach. Wiadomo, że opakowanie nie jest jakieś wybitnie pięknie, nie ma też zakrętki, co trochę utrudnia noszenie go w torebce, ale za taką cenę jestem skłonna to wybaczyć. Be 4 me jest produkowany przez dość znaną firmę BI-ES.

Próbowałyście tych zapachów z Biedronki? Jakie są Wasze odczucia? Polecam spróbować :)



7 komentarze:

patka on 4 maja 2013 11:07 pisze...

Zielone jabłuszko- brzmi kusząco:))

Wera on 4 maja 2013 11:21 pisze...

dla mnie zajeżdza potem, i smierdzi, nie lubię go, ale zapach to kwestia gustu, więc o tym się nie dyskutuje

Lady In Purplee on 4 maja 2013 14:19 pisze...

Nawet chyba jeszcze nie trafiłam na te pefumy w Biedronce,

Świat Wery nie można było po prostu napisać, że Ci się nie podoba?

Kaprysek on 4 maja 2013 17:15 pisze...

Serio pachnie jak to zielone jabłko ? NIe no muszę się za nim rozejrzeć ;)

Czarne Espresso on 4 maja 2013 21:10 pisze...

Tego jeszcze nie miałam :) Ze świeżych, wiosennych zapachów bardzo lubię Elizabeth Arden Green Tea.

Anonimowy pisze...

Nie miałam:)

PureMorning on 5 maja 2013 10:09 pisze...

Moja mama się na ten zapach skusiła.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos