niedziela, maja 05, 2013

Jak spędziłam sobotę?

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, maja 05, 2013
Sobotę spędziłam wraz ze swoją przyjaciółką. Było trochę sportu, słodyczy, zakupów, relaksu i wspólnego gotowania.

1.SPORT- mając na myśli sport wybrałyśmy się na mecz piłki ręcznej (taak niestety z uprawianiem sportu nie jestem za pan brat, choć strasznie chciałabym to zmienić...). Jeśli jesteście z Wrocławia czy okolic mogę polecić Wam mecze Śląska Wrocław szczypiornistów. Niesamowite emocje :) Akurat wczoraj zakończyli sezon, ale we wrześniu znów zaczynają się rozgrywki. Mecze odbywają się zawsze w hali Orbita i można zawsze liczyć na spore emocji i dużo atrakcji.

2.SŁODYCZE- nie ma to ja mrożona kawa i kawał pysznego sernika na świeżym powietrzu :)

3.ZAKUPY- bardzo skromne, choć oczywiście nie miałam w planie niczego kupować. 




W moje ręce wpadał basicowa koszulka w bardzo fajnym kolorze (jeszcze kilka lat temu moimi ulubionymi kolorami była biel i czerń. teraz staram wybierać bardziej żywe odcienie- zwłaszcza wiosną i latem) . Bluzka jest z Pull&Bear i kosztowała 25,90. W Parfois kupiłam zestaw perełek dla mamy i kolczyki z kokardkami dla siebie:



Zarówno te z kokardkami jak i zestaw perełek kosztowały po 19,90zł.

4.RELAKS- i oglądanie fantastycznego pokazu multimedialnej fontanny przy Hali Ludowej we Wrocławiu. Wszystkim przy okazji pobytu we Wrocławiu polecam wybrać się na taki pokaz. Pokazy specjalne odbywają się teraz od środy do soboty o 21:30 (lasery, światło, muzyka- są tematyczne), a zwykłe co godzinę ( w rytm muzyki współczesnej, elektronicznej itd.).

5.GOTOWANIE- a raczej smażenie jabłek w cieście cynamonowym przyniosło następujący efekt:

Jabłka w cieście wyszły b.smaczne. Dość mocno cynamonowe, ale takie akurat lubię :) Do ciasta należało dodać odrobinę stopionego masła, także nie trzeba było już smażyć ich w oleju. Polecam!

A Wy jak spędzacie weekend? :)

16 komentarze:

Wdowa Po Stalinie on 5 maja 2013 11:11 pisze...

piękne kolczyki, też chcę♥

Unknown on 5 maja 2013 11:23 pisze...

kolczyki tez piekne...ale piekniejsze sa te placuszki z jablkiem...:D (ja tez zawsze jak wyjde nie majac w planach zakupow...wracam z pelna torba...:D)

Anne Mademoiselle on 5 maja 2013 11:56 pisze...

Jestem ciekawa tych jabłek w cieście cynamonowym. Zrobiłam ciasteczka owsiane z Twojego przepisu i wyszły po prostu genialnie :)

ann on 5 maja 2013 12:17 pisze...

Czyli aktywna sobota za Tobą. Ja dzisiaj wybieram się na mecz, ale piłki nożnej, a zakupy zaliczyłam we wtorek. :)

patka on 5 maja 2013 12:33 pisze...

Słodkie te kolczyki:)).

Berni on 5 maja 2013 12:34 pisze...

Kolczyki są urocze :)

JuicyBeige on 5 maja 2013 13:39 pisze...

Fajne te kolczyki!

Kaprysek on 5 maja 2013 15:56 pisze...

Perełki z kokardką przypadły mi do gustu ;)

Lady In Purplee on 5 maja 2013 16:57 pisze...

Zjadłabym takie jabłka w ciachu :)

Ja on 5 maja 2013 19:11 pisze...

Na placuszki z jabłkami bym do ciebie wpadła ;)

karodos.pl on 5 maja 2013 20:27 pisze...

Śliczne te perełki z kokardką:) aż mam na nie chętkę:)

Czarne Espresso on 5 maja 2013 23:00 pisze...

Ja wczoraj byłam w pracy, dzisiaj zresztą też, ale wieczór spędziłam z przyjaciółką - tego mi było trzeba :)

Anonimowy pisze...

urocze kolczyczki:) może obserwacja wspólna? :D

My strawberry fields on 6 maja 2013 13:58 pisze...

Dużo się działo w czasie Twojej soboty. Chętnie bym się wybrała na mecz szczypiornistów :)

ZMIENIONYRYTM on 7 maja 2013 12:56 pisze...

Urocze kolczyki :)

Anonimowy pisze...

Kolczyki świetne:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos