środa, maja 22, 2013

Fuss Wohl Welness mit limette- sól do kąpieli stóp

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 22, 2013
W okresie kiedy zaczyna robić się naprawdę ciepło po całym dniu lubię zrobić sobie domowe SPA dla stóp. Jednym z produktów jakie używam regularnie w tym celu są sole. Świetnie odprężają, pielęgnują i pięknie pachną. Ostatnio skończyła mi się sól z Farmony (miałam ją jeszcze od zeszłego lata), tym razem postawiłam na Rossmannowską serię Fuss Wohl:



OPAKOWANIE: niewielki plastikowy słoiczek. Niestety sól nie była zabezpieczona żadnym foliowym wieczkiem (z drugiej jednak strony dzięki temu mogłam sobie ją powąchać :))

ZAPACH: po rozpuszczeniu w wodzie znacznie przyjemniejszy aniżeli w opakowaniu. Zapach jest cytrusowo-mentolowy- bardzo energetyzujący i świeży.

WAGA: 300g

CENA: ok 8zł

WIELKOŚĆ KRYSZTAŁKÓW: Sól jest dość drobna jak widać na zdjęciu.

ZASTOSOWANIE: Do 3-5 litrów ciepłej wody wystarczy wsypać łyżkę stołową soli, a następnie moczyć stopy przez 10-20 minut.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Sól do kąpieli zapewnia stopom odprężenie. Zawartość oliwy z oliwek oraz z ekstraktów soi pielęgnują delikatną skórę stóp. Specjalne połączenie substancji czynnych, limetki, olejku z pomarańczy, mentolu oraz kamfory zapewnia stopom przyjemne uczucie chłodu oraz działa energetyzująco na stopy.

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: to najlepsza sól jaką miałam . Przede wszystkim bardzo polubiłam ten energetyzujący zapach- odświeża i relaksuje. Zauważyłam też, że przy regularnym jej stosowaniu moje stopy wyglądają lepiej- są zdecydowanie bardziej miękkie, a wszelkie nagniotki czy pęcherze zdarzają się co raz rzadziej. Polecam serdecznie zwłaszcza osobom, które spędzają cały dzień aktywnie. Uważam, że w ciepłe dni jest niezastąpiona. Opakowanie wydaje się być niewielkie (większość soli ma około 500g), jednak wystarczy naprawdę jedna łyżka produktu.

A Wy miałyście tą sól? Jak dbacie o stopy w cieplejsze dni? Czego używacie?

5 komentarze:

KasiaS1980 on 22 maja 2013 14:37 pisze...

Ja ostatnio zakochałam się w soli do stóp z Flosleku - cynamonowej. Przepięknie pachnie, po całym domu roznosi się cudowny zapach cynamonu. Lubię też sole z Nivelazione (zdaje się, że Farmona). Tej nie miałam, ale pewnie kiedyś wypróbuję.

Czarne Espresso on 22 maja 2013 17:49 pisze...

Takiej nie miałam jeszcze, ale kusisz :)

Unknown on 22 maja 2013 18:38 pisze...

Jakoś zawsze ją omijam sama nie wiem dlaczego, będę musiała wypróbować

nika88 on 22 maja 2013 20:55 pisze...

ja też lubię sobie moczyć nóżki w wodzie z solą :) ostatnio w mojej łazience królują sole z Biedronki i The Secret Soap Store.
pozdrawiam i obserwuję :)

Cherish your dreams on 23 maja 2013 21:47 pisze...

nie miałam tej używa łam tej z biedronki i była całkiem całkiem :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos