środa, maja 01, 2013

Ulubieńcy kwietnia

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, maja 01, 2013
Dziś chciałabym przedstawić Wam swoich ulubieńców kwietnia. Jeśli chodzi o projekt denko natomiast, to jestem w trakcie zużywania i myślę, że o jego postępie napiszę Wam w chwili kiedy wykończę już wszystko co miałam w planie. Wracając do tematu posta, jak co miesiąc produktów nie ma jakoś wybitnie dużo, ale coś tam się znalazło. Nie przedłużam już i zapraszam na ulubieńców:

1. Lakier piaskowy z P2. To on gościł najczęściej na moich paznokciach w tym  miesiącu. Bardzo go polubiłam i uwielbiam jak błyszczy się w słońcu :)


2. Kuracja z olejkiem arganowym z Marion.Używam na końcówki przed wysuszeniem włosów, a także na kilka godzin przed myciem również tylko na końce włosów. Od kiedy stosuję ten produkt zauważyłam naprawdę sporą różnicę.


3.Serum do paznokci Regenerum. Jeszcze nie pojawiła się jego recenzja, ale przyznam, że produkt przypadł mi do gustu. Używam go już od ponad 3 tygodni i mogę śmiało stwierdzić, że serum zasłużyło na miarę ulubieńca.


4.Najlepszym nawilżaczem kwietnia była dla mnie niepozorna emulsja Silonda, która sprawia, że skóra jest miękką i gładka. Duży plus za bardzo delikatny zapach.


Jak widzicie ulubieńców jest tylko czterech, ale w czasie ostatnich dwóch miesięcy nie robię jakiś wielkich zakupów, zużywam to co mam. Kiedy tylko uporam się z projektem denko z pewnością grono ulubieńców będzie się powiększać.

A co u Was w kwietniu zasłużyło na miano ulubieńca? :) Dziewczyny! Jakie macie plany na długi weekend? We Wrocławiu pogoda nie rozpieszcza także ja nie mam na razie żadnych konkretnych planów... Miłego dnia! :)



15 komentarze:

Lady In Purplee on 1 maja 2013 10:41 pisze...

Cieszę się, że Regenerum i Tobie przypasowało, a znowu się nim posiłkuje ;)

Ależ mam ochotę na ten lakier! :D

chodzpomalujmojswiat on 1 maja 2013 10:50 pisze...

Bardzo polubiłam to serum :) Jeden paznokieć dalej mi się rozdwaja, no ale niestety mam tak od jakiegoś czasu i kompletnie nie potrafię sobie z nim poradzić :(

Paulina on 1 maja 2013 11:16 pisze...

Moim największym ulubieńcem miesiąca jest krem BB Oriental Gold Plus oraz peeling do ciała GoCranbery:)

ZMIENIONYRYTM on 1 maja 2013 12:05 pisze...

Ja chyba nie mam ulubieńców tego miesiąca... Nic mnie nie zachwyciło. :)

kleopatre on 1 maja 2013 13:10 pisze...

Ooo tak, lakier wygląda bardzo kusząco:). I wykończenie i odcień!

Naomi on 1 maja 2013 13:20 pisze...

Również bardzo polubiłam lakiery piaskowe. Co prawda mam tylko jeden z Barry M, ale jest świetny.

koko on 1 maja 2013 13:55 pisze...

ciekawe kosmetyki,chętnie zapoznam się bliżej z marionem :))

Dagusia on 1 maja 2013 15:41 pisze...

właśnie poluję na to Regenerum :):)

Place Of Woman on 1 maja 2013 20:15 pisze...

Lakier mi się podoba;)

Kaprysek on 1 maja 2013 20:21 pisze...

Mam kurację arganową z Marion wiec muszę zacząć ją stosować skoro to Twój ulubieniec to musi być dobry ;)

Anne Mademoiselle on 1 maja 2013 21:45 pisze...

Z tego wszystkiego naj, naj bardziej mnie intryguje Regenerum :)

Karola on 1 maja 2013 21:55 pisze...

Laaaakieeeer<3

PureMorning on 2 maja 2013 07:14 pisze...

Zastanawiałam się niedawno nad zakupem tego serum do paznokci, ale się na niego nie skusiłam.

Anonimowy pisze...

Bardzo zainteresowało mnie to serum do paznokci,czekam na recenzje:)

sauria80world on 2 maja 2013 22:19 pisze...

ach jakiś lakier p2 mi się marzy...

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos