poniedziałek, maja 06, 2013

FUSS WOHL- dezodorant do stóp

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, maja 06, 2013
Dezodorant do stóp to jeden z tych produktów jakie zawsze kupuję, gdy robi się trochę cieplej. Zawsze jest to właśnie ten z Rossmannowskiej serii do pielęgnacji stóp i nóg: FUSS WOHL.


OPAKOWANIE: proste i wygodne. Jedyne do czego mogę się doczepić to zakrętka ze słabego plastiku, która mi pękła (być może komuś z domowników spadł na kafelki w łazience, ale oczywiście nikt się nie przyznał :))

POJEMNOŚĆ: 200ml

CENA: ok 6-7zł (dokładnie nie pamiętam)

ZAPACH: bardzo przyjemny taki mentolowy z nutką cytrusa

ZAPEWNIENIE PRODUCENTA: odświeżający dezodorant do stóp Fusswohl Fuss Deo dzięki nowej formule niezawodnie chroni przez całą dobę, ponieważ zawiera szczególnie skuteczne substancje czynne, które działają antyperspiracyjnie i zapobiegają powstawaniu nieprzyjemnego zapachu stóp.

MOJA OPINIA: w zapewnieniach producenta widnieje moje ulubione stwierdzenie: chroni przez całą dobę. Wolałam tego nie sprawdzać, a po prostu wziąć kąpiel :) Poza tym oczywiście spełnia swoją funkcję w cieplejsze dni. Zaraz po aplikacji czuć przyjemny chłód. Różnica pomiędzy użyciem tego dezodorantu a jego nieużyciem jest znaczna. Nie lubię tylko białej warstwy talku, która pozostaje zaraz po jego użyciu i brudzi ( jeśli je zakładam) czarne skarpetki do balerinek. W Rossmannie jest także specjalny spray do butów, który mam również zamiar przetestować.

A Wy używacie tego typu produktów?

11 komentarze:

Alieneczka on 6 maja 2013 17:11 pisze...

ja najbardziej lubię '48 h ochrona' :D hardcore ;D

a deo lubię, szczególnie z Scholla, ale drogie są ;)
muszę się za tym rozejrzeć w rossmanie ;)

CaliforniaVenus on 6 maja 2013 17:14 pisze...

kiedyś myślałam o zakupie, ale zrezygnowałam ;) fajnie, że chłodzi ;) pooozdrawiam! =)

chodzpomalujmojswiat on 6 maja 2013 17:14 pisze...

Alieneczka: tak zwłaszcza przy antyperspirantach. Nie myjemy się, bo wystarczy dezodorant ;):D

Paulina on 6 maja 2013 17:29 pisze...

Też go kupuję co roku:)

Ja on 6 maja 2013 18:17 pisze...

Nie miałam takiego produktu

Peach on 6 maja 2013 18:23 pisze...

Nie używam, ale czasami faktycznie może się przydać ;)

Dagusia on 6 maja 2013 18:46 pisze...

mam go i nawet lubię- daje fajne odświeżenie :)

Unknown on 6 maja 2013 19:22 pisze...

Nie miałam, ale z chęcią wypróbuję na lato

koko on 6 maja 2013 21:04 pisze...

do tej pory nie uzywalam,ale na lato bylby w sam raz :)

ankas on 7 maja 2013 15:51 pisze...

Mam krem do stóp z tej firmy i jest fajny, świetnie odświeża:)

Anonimowy pisze...

Nigdy nie miałam problemu z potliwością stóp, czy z przykrym zapachem, a produkt ten kupiłam z czystej ciekawości. Zapach jak dla mnie duszący :/ A największy paradoks jego użycia to potliwość stóp po zastosowaniu tego dezodorantu (wręcz mokre stopy). Nie mam pojęcia dlaczego tak na mnie zadziałał...

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos