poniedziałek, lutego 18, 2013

Delia Cosmetics MATT EFFECT

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lutego 18, 2013
Cześć dziewczyny! Witam Was w nowym tygodniu. Dziś chciałam napisać kilka słów o lakierze z wykończeniem matowym. To mój pierwszy tego typu produkt, dlatego od razu trafił na moje paznokcie.
 
OPAKOWANIE: prosta buteleczka mieszcząca 7ml produktu.
 
KOLOR: numer 402- ciemny róż. Nie jestem specjalistką w opisywaniu kolorów, ale pokusiłabym się o stwierdzenie, że to delikatna fuksja.
 
PĘDZELEK: dośc krótki. Grubość pędzelka pozwala na precezyjną aplikację lakieru na płytkę.
 
GĘSTOŚĆ LAKIERU: idealna, dobrze się aplikuje
 
APLIKACJA: nakładać lakier należy dość szybko, bo naprawdę błyskawicznie schnie. W innym wypadku mogą pojawic się nieestetyczne smugi. Przy dłuższych paznokciach po nałożeniu dwóch warstw niestety nadal są prześwity. Przy krótkich nie będzie takiego problemu. Efekt jest naprawdę fajny. Wykończenie matowe zostało teraz moim ulubionym wykończeniem.
 
 
 
TRWAŁOŚĆ: na zdjęciu 3 dzień po pomalowaniu paznokci. Widać, że lakier starł się trochę na końcówkach. U mnie wytrzymuje trzy dni. Moje specyficzne i kapryśne paznokcie nie pozwalają na dłuższe noszenie lakieru. Mimo to nie jest źle.
 
CENA: 6zł Lakiery dostępne są w Super Pharm i w mniejszych drogeriach.
 

14 komentarze:

Paubia on 18 lutego 2013 10:25 pisze...

Wygląda zachęcająco :)

ankas on 18 lutego 2013 10:35 pisze...

Trzy dni to nie najgorzej, u mnie niektóre lakiery trzymają się 1 dzień;)

Anonimowy pisze...

Aż zachciało mi się wiosny przez ten piękny kolor!

sauria80world on 18 lutego 2013 11:35 pisze...

mat lubię od czasu do czasu, więc wolę stanowczo specjalny top matujący niż gotowca ;)

ZMIENIONYRYTM on 18 lutego 2013 12:17 pisze...

Ładny kolor :)

n. on 18 lutego 2013 12:48 pisze...

wolę chyba klasyczny lakier a na to top matujący :)

Julianna on 18 lutego 2013 13:23 pisze...

Śliczny kolori do tego to matowe wykończenie <3

anikowa101 on 18 lutego 2013 15:03 pisze...

Te matowe lakiery chyba tak mają, że końcówki im się szybciej ścierają. Kolor ładny, pasowałby do mojej szminki Kate ;)

Ja on 18 lutego 2013 19:08 pisze...

Kolorek ładny

Lady In Purplee on 18 lutego 2013 19:29 pisze...

Efekt nie dla mnie, ale sam kolor śliczny :)

Primes on 19 lutego 2013 00:01 pisze...

też mam lakier z tej serii i dobrze się sprawuje, wytrzymałość też ma niezła jak na matowy lakier:)

Kosmetyczna JuSs on 19 lutego 2013 10:46 pisze...

ladny kolorek :)

WolneLitery on 19 lutego 2013 17:09 pisze...

hahaha nie wierze właśnie dzisiaj u siebie wstawiłam recenzje tego lakieru ,wchodze tutaj i patrze a to to samo ! ;)

kayra on 19 lutego 2013 20:54 pisze...

Bardzo landy kolor. Powiem szczerze ze ja chyba nie mam żadnego lakieru z takim wykończeniem dlatego tym bardziej mnie ciekawi.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos