poniedziałek, lutego 25, 2013

LOVELY curling Pump UP mascara

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lutego 25, 2013
Cześć dziewczyny! Mam nadzieję, że weekend miałyście udany :) Mnie czeka dziś dość długi dzień, dlatego postanowiłam z samego rana napisać Wam słów kilka o mojej ulubionej obecnie mascarze. Zanim się na nią zdecydowałam czytała sporo pochlebnych opinii, dlatego postanowiłam, że również się skuszę. Jest to mascara Lovely, która ma za zadanie podkręcać i unosić rzęsy.
 
OPAKOWANIE: żółte z niebieskimi napisami. Dzięki żółtemu mascara od razu rzuca się w oczy w szafie LOVELY ;)
 
SZCZOTECZKA:
 
Jak możecie zobaczyć na zdjęciu szczotka jest lekko wygięta i długa, a przede wszystkim silikonowa. Nie posiada włosków tylko ząbki.
 
Moje rzęsy są niezbyt długie, ale nawet gęste. Bez tuszu nie za bardzo je widać. Dlatego rzęsy muszę mieć pomalowane zawsze przed wyjściem :) Dzięki tej dość niepozornej mascarze moje rzęsy są naprawdę wydłużone i podkręcone!
 
PLUSY:
(+)wygodna szczotka, która dobrze rozdziela rzęsy
(+)rzęsy są wydłużone i podkreślone
(+)tusz nie osypuje się przez cały dzień
(+)nie skleja (choć na poczatku jej użytkowania napisałabym coś innego- jednak wypracowałam sobie technikę i teraz jest wszystko ok!)
(+)niska cena: normalnie koło 9zł, ja kupiłam ją za około 6
 
MINUSY:
(-) kiedy mi się spieszy i chcę szybko zrobić makijaż potrafi znaleźć się na górnej powiece tuż przy rzęsach (ale to już pewnie moja zasługa :P)
 
Gdyby porównać cenę do jakości to produkt ten wypada naprawdę dobrze! Polecam spróbować :) Jaki jest Wasz ulubiony tusz ?
 

20 komentarze:

zoila on 25 lutego 2013 09:55 pisze...

Jeden z moich ulubionych tuszy :)

Ja on 25 lutego 2013 09:55 pisze...

Mam go u mnie także sprawdził się bardzo dobrze

Unknown on 25 lutego 2013 09:56 pisze...

uwielbiam ten tusz :)

Beauty_Station on 25 lutego 2013 10:07 pisze...

Moim ulubieńcem jest tusz Sephora Full Action Mascara :)

panna migotka on 25 lutego 2013 10:31 pisze...

Lovely ma bardzo fajne tusze i w dodatku tanie :)
Baaardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga :) Przecudny! :)

Unknown on 25 lutego 2013 12:40 pisze...

Nie miałam jej jeszcze, ale wypróbuję

ankas on 25 lutego 2013 12:47 pisze...

Nie miałam, moja ukochana maskara to Maybelline One by One;)

n. on 25 lutego 2013 13:44 pisze...

tego nie znam, ale mam ulubieńca od wibo *_*

Czarne Espresso on 25 lutego 2013 15:06 pisze...

Lubię silikonowe szczoteczki:) Nie miałam jeszcze tuszu tej firmy, obecnie używam Bell.

Peach on 25 lutego 2013 16:26 pisze...

Wczoraj robiłam jego recenzję :D Sprawdza się bdb :D

Paulina on 25 lutego 2013 17:52 pisze...

Kupiłam go kilka dni temu i jestem oczarowana :-)

Kaprysek on 25 lutego 2013 20:25 pisze...

Podoba mi się szczota ;) ja od dzisiaj używam sexy look z Yves Rocher, ale ta wydaje sie być prawie identyczna w o wiele niższej cenie ;)

Karola on 25 lutego 2013 20:28 pisze...

Ja ją bardzo lubię i pewnie skuszę się na kolejne opakowanie:)

dzolls on 25 lutego 2013 21:07 pisze...

Zoila mnie namówiła i bardzo go lubię :P

xkeylimex on 25 lutego 2013 21:10 pisze...

Estetyka opakowania za bardzo przypomina mi znienawidzony tusz Wibo xD

Dagusia on 25 lutego 2013 21:43 pisze...

chce go ale u mnie nie ma szafy Lovely ;/

ZMIENIONYRYTM on 26 lutego 2013 18:58 pisze...

Nie miałam, ale gdy będę potrzebowała tuszy to będę pamiętać o nim. Moim ulubionym jest Maybelline Colossal Volum' Express. :)

Karina ! . on 26 lutego 2013 19:34 pisze...

Jak kupiłam go niedawno i już pokochałam. Jak na razie nie miałam lepszego ;)

dziewczyna mojego chłopaka on 26 lutego 2013 23:47 pisze...

Przepadam za mascarami Maybelline a Astor ale teraz widzę, że jest tyle świetnych mascar, że będę wciąż próbowac innych :)

Dorota R on 27 lutego 2013 21:55 pisze...

nie probowalam, ja ostatnio mam farta do samych badziewnych maskar

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos